Lekker slapen morgen gezond weer op! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Lekker slapen morgen gezond weer op! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Lekker slapen morgen gezond weer op!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

10 September 2011 | Nederland, Heerlen

Georgens groeit in alle opzichten. Zo hard dat hij alweer aan een ander bedje toe is. Dus op naar de winkel voor een groter bed. Nog niet een echt heel groot maar toch groot genoeg om onze bink voorlopig in te laten slapen als een roos. Dat is ook wel nodig want tot hij zocht de laatste weken weer elke nacht op enig moment zijn heil tussen ons in. Best gezellig maar als er dan met armen en benen gezwaaid wordt in zijn onrustige slaap dan vinden papa en mama dat toch iets minder ;-(

Een nieuw bed werd op de kop getikt in de koopjes hoek, een butsje in de zijkant dat wel maar dat mocht de pret niet drukken. Een butsje meer of minder doet er bij ons in huis niet toe er moet geleefd worden ook in een bed. Dus werd het bed zaterdagochtend door de mannen opgezet. Georgens vond het reuze spannend. Natuurlijk hielp hij ook met hand en spandiensten en liep hij druk heen en weer om schroevendraaiers en scharen aan te rijken. In een mum van tijd stond zijn nieuwe domein te pronken in de kamer en mocht mama samen met Georgy proefslapen. Prima bedje!

's middags kwam bezoek uit Susteren. De zon scheen en het was broeierig heet naar buiten riepen we eensgezind! Eerst naar het Schutterspark bootje varen. Tjonge dat was echt vet cool vond kapitein Georgens. Hij zocht een prachtige boot uit en loodste ons vakkundig over de koele vijver. Familie Kraanen volgde ons stroomopwaarts en we hadden pret voor tien. De havenmeester noemde ons plagend peppie en kokkie maar er zaten vrienden van ons in het zelfde "schuitje".Na een ijsje in de speeltuin reden we ter afsluiting richting Kasteel Hoensbroel waar het ballonfestival in volle gang was.

De picknickdeken van Roger en Monique was een uitkomst. We aten gezellig een frietje op het gras en keken ondertussen naar de opstijgende grote, kleurrijke ballonnen. Wel 15 stuks gingen een voor een de lucht in. Een prachtig schouwspel. De kinderen vonden het geweldig! Kleine Noe klapte enthousiast in zijn handjes en Georgens wist niet waar hij kijken moest naar zijn frikandel speciaal of naar de lucht ;-)
Kortom een zwoele avond in Hoensbroek sloten we gezellig af. Onze bink stortte wel aan het eind van het uitje volledig in en moest op de schouders van papa afgevoerd worden maar goed het was me dan ook wel een weekje weer!