De adoptiereis van Georgens - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu De adoptiereis van Georgens - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

De adoptiereis van Georgens

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

01 Maart 2009 | Nederland, Heerlen

Lieve mensen,

Georgens, ons adoptiezoontje van nu 20 maanden wacht sinds oktober 2007 op de grote reis naar Nederland. Eind 2009 verwachten we hem op te kunnen gaan halen in Haiti. Het weeshuis, Gods little Angels, waar Georgens momenteel verblijft is een geweldig tehuis waar de kindjes goed verzorgd worden in alle opzichten. Maandelijks stuurt het weeshuis een up-date met een verhaaltje over de belevenissen in en rondom het weeshuis, een paar regels over de ontwikkeling van Georgens en altijd prachtige, kleurrijke foto's. Op deze site laten we jullie zoveel mogelijk laten meegenieten van de laatse loodjes van het adoptietraject dat we jan. 2005 gestart zijn.