Een dag voor vertrek! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

24 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Net van de laatste lieve mensen afscheid genomen die ons een goede reis kwamen wensen. Ontzettend fijn dat iedereen zo met ons meeleeft! Dat is echt hartverwarmend.

Bijna iedereen vraagt natuurlijk hoe we ons voelen. Tja het is allemaal heel erg onwerkelijk nog. We kunnen ons nog steeds niet echt voorstellen dat we Georgens maandag voor het eerst zullen ontmoeten.En spannend is het ook. Hoe zal de reis verlopen en daarna hoe zal Georgens op ons reageren.

Inmiddels zijn de 2 koffers na rijp beraad gepakt. We mogen per koffer 23 kg. meenemen en die kilo's moeten we goed verdelen. Een koffer is volledig gevuld met spulletjes voor het weeshuis. Mede door de gulle giften van lieve mensen om ons heen konden we heel wat extra spullen meenemen. We zijn er zelfs in geslaagd een aantal feestpakketten bij te voegen met snoepgoed,vlaggen, slingers en ballonnen! Dat is naast de nuttige zaken zoals verzorgingsproducten voor de kids, lakentjes en knutsel- en kleurspullen ook wel leuk voor iedereen in het weeshuis.

Het andere koffer bevat de spulletjes voor ons drietjes. Verder nemen we nog een oude buggy mee, onze laptop en wat handbagage. Op de terugweg zijn we van plan de inhoud en het koffer voor het weeshuis achter te laten.

De lijsten met things to do zijn afgevinkt, we schuiven dadelijk aan tafel voor een van de laatste maaltijden met z'n tweetjes en vannacht hopen we op een goede nachtrust zodat we de komende dagen alle indrukken goed kunnen verwerken ;-).

Nogmaals via deze weg iedereen ontzettend bedankt voor de steun, wijze raad, handige tips en warm advies in de aanloop naar de reis. Vanaf nu moeten en gaan we het helemaal zelf doen. We proberen jullie vanuit Haiti, voor zover dat lukt, op de hoogte te houden van onze belevenissen.

Wie Georgens op korte termijn wil leren kennen is van harte welkom op 31 oktober rond 11.00 uur in Dusseldorf waar we als het goed gaat even de eerste verhalen over het avontuur met jullie zullen delen bij een kop koffie.

• 24 Oktober 2009 - 16:45

Jeanne, Ron, Dilini:

Nogmaals een hele goede reis gewenst, het was fijn jullie vanmorgen nog even te zien. Het enige wat we kunnnen zeggen is laat alles op je afkomen. En ga vooral genieten!!!!
    En natuurlijk tot volgende week in Dusseldorf. Want wij willen natuurlijk Georgens meteen life zien om te kijken hoe onze toekomstige schoonzoon eruit ziet.

Heel veel dikke kussen en knuffels
    Jeanne, Ron, Dilini en Casper XXX

• 24 Oktober 2009 - 17:24

Paul,Patries, Djoun:

Beste Mireille en Maurice,

Namens djoun nog bedankt voor haar kadootje. we hebben net ons eerste kinderfeestje achter de rug.
    Een fijne nachtrust gewenst en een goede reis gewenst. Ik hoop dat jullie geen vertraging hebben en een knuffel voor Georgens. Djounica is zeer benieuwd.

• 24 Oktober 2009 - 18:06

Anita Geuze:

Hoi

alle goeds,goede reis,fijne ontmoeting en voor over een weekje alvast welkom thuis!!!
    Geniet!!!!

• 24 Oktober 2009 - 18:30

Melianthe Wil Keez:

Yoehoee, het is zover! Goede goede reis! We denken aan jullie. Tot volgende week. :)

• 24 Oktober 2009 - 18:32

Jan Vivianne En Kyra:

Lekker genoten van het laatste diner met zijn 2en thuis?
    Laat alles over jullie heen komen en geniet.
    En op zulke lieve ouders als jullie gaat Georgens zeker goed reageren, daar zijn wij van overtuigd.

Fijne reis en veel plezier.

Tot zaterdag,
    Jan Vivianne en Kyra

• 24 Oktober 2009 - 19:17

Marianne (Bertho):

Ik wens jullie een geweldige reis en een onvergetelijke ontmoeting met jullie mannetje!

• 24 Oktober 2009 - 21:49

Ruben's Posse:

bepakt en bezakt! de voorbereidingen zijn goed en nu mag de reis beginnen. In gedachten zijn we er allemaal bij en we hopen dat alles voorspoedig verloopt! We denken aan jullie!!
    Ruben en Co

• 25 Oktober 2009 - 09:29

Marga:

Nog even heel snel jullie een hele goede reis wensen en geniet van die eerste ontmoeting met Georgens.

Heel veel liefs Marga, Theo en Mergeline

• 25 Oktober 2009 - 10:58

Roger En Monique:

He Maurice en Mireille

Wat een super vooruitzicht. Morgen al in jullie armen. Het manneke weet niet wat voor veel goeds hem te wachten staat. Een droompapa en mama. Mensen, een hele fijne vlucht en geniet morgen van jullie topdag.

Groeten oet Zöstere

• 26 Oktober 2009 - 10:57

Christel & Henry:

Wij zijn al aan het rekenen....wanneer zien ze Georgens nu echt...hoe laat?
    Het is nu 12.00 uur dus jullie zullen ook al wakker zijn, niets geslapen of althans niet veel.
    Vandaag is dé dag waar jullie 5 jaar naar hebben uitgekeken.
    We leven erg met jullie mee, dus sterkte met alle emoties.
    xx oet Gelaen

• 26 Oktober 2009 - 15:10

Cynthia En Remko:

Jullie zijn nu bij jullie Georgens!

Fantastisch zeg, geniet ervan en laat alles rusitg op jullie inwerken als dat kan;-)

helaas kunnen we er as zaterdag niet bij zijn lijfelijk, we denken aan jullie en komen volgend jaar graag een op bezoek!

Liefs Cynthia en Remko

faas en Lieve