Up-date van Georgens maart 2009 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Up-date van Georgens maart 2009 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Up-date van Georgens maart 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

17 April 2009 | Nederland, Heerlen

Een van de vrijwilligers schreef:

Georgens is just such an adorable little boy! He has the most winning smile (although he has the annoying habit of blinking every time a photo is taken!) and a cute personality to match. Georgens loves getting his teeth brushed every morning. As soon as he sees the volunteers coming to brush teeth, he will run over and stand at the door. Georgens will stand and watch with a big grin on his face until it is his turn. J

Weight: 23 lbs 5 oz
Height: 82 cm
Adoption status: Attestation

Melany Wright, de vrijwilligster bij het weeshuis GLA is waarschijnlijk besmet met het Hepatitus A virus en is ernstig ziek. De maandelijkse up-dates van de kinderen lopen hierdoor vertraging op en zullen ook veel korter zijn als anders. We wensen Melany veel beterschap en hopen dat ze vlug weer op de been is. In de tussentijd krijgen we waarschijnlijk maar weinig nieuws over Georgens.

• 17 April 2009 - 17:18

Jeanne En Ron:

Dat is inderdaad niet mis, hopelijk is ze snel weer op de been.
    Dan kan ze weer aan de slag om jullie op de hoogte brengen van laatste nieuwtjes van Georgens. Want dat is toch iets wat je op de been houdt en naar uitkijkt.

liefs Jeanne en Ron

• 17 April 2009 - 17:42

Rob & Marina:

Hey lieve mensen,

we hebben dit opgevangen door GLA te steunen met een donatie in ruil voor webcam tijd!
    A.s. donderdag 23 april wordt onze eerste sessie!
    ....ja op zijn 3e verjaardag.

Liefs uit Panningen
    (champagne fles moet toch echt snel open nu)

• 18 April 2009 - 18:00

Henry & Christel:

hé hé nu dit weer....
    balen toch, maar hij ziet er wel ondeugend en gezond uit en dat is natuurlijk wel zo prettig!één telefoontje is ook goed...toch?

• 18 April 2009 - 18:00

Henry & Christel:

hé hé nu dit weer....

• 09 Mei 2009 - 21:25

Manon, Roger En Mell:

Hallo Maurice en Mireille, wat een leuk idee en dank je wel dat jullie ons altijd op de hoogte houden. Wij duimen voor jullie.
    Wat is het een moppie!!!!
    Dag

• 10 Mei 2009 - 18:09

Marlon En Roger:

Het blijft natuurlijk ontzettend lang wachten, maaaaaar het goede nieuws is dat er weer (kort) nieuws is en met hele kleine stapjes komen jullie toch dichterbij het moment dat Georgens echt bij jullie is....
    Fijn om naar uit te kijken en leuk om via deze weg lekker op de hoogte te blijven!! Enne, beterschap aan Melany (best heftig zeg).

Tot gauw bij een zomers hapje en drankje!

Marlon en Roger

• 10 Mei 2009 - 18:22

Roger En Monique:

He super deze site. Hebben we weer iets leuks om bij te houden en naar uit te kijken. Wat is het trouwens een knappe kerel geworden. Er zijn weinig foto's waarop hij niet lacht. Dat wordt schateren in Healder!

Wij komen dan gauw meelachen.

Groeten,
    Manitu en Moni oet Zöstere

• 13 Mei 2009 - 19:45

De Steentjes :

Paul van Vliet

Als wij niet meer geloven dat het kan
    Wie dan wel?
    Als wij niet meer vertrouwen op houden van
    Wie dan wel?
    Als wij niet meer proberen
    Om van fouten wat te leren
    Als wij 't getij niet keren
    Wie dan wel?

Als wij niet meer zeggen hoe het moet
    Wie dan wel?
    Als wij niet meer weten wat er toe doet
    Wie dan wel?
    Als wij er niet in slagen
    De ideeën aan te dragen
    Voor een kans op betere dagen

Als wij niet meer geloven dat het kan
    Wie dan wel?
    Als wij er niet mee komen, met een plan
    Wie dan wel?
    Als wij er niet voor zorgen
    Dat de toekomst is geborgen
    Voor de kinderen van morgen
    Wie dan wel?
    Als wij onszelf niet dwingen
    Een gat in de lucht te zingen
    Waar zij in kunnen springen

'n kusje van
    PiekePelleJipIngridBart

• 15 Mei 2009 - 14:13

Caro:

Ik hoop dat Melanie voorspoedig herstelt en dat het niet al te lang duurt voordat er weer berichtjes komen over Georgens.
    Ik wens jullie heel veel sterkte met het wachten op nieuws en op Georgens.
    En bedankt dat jullie ons steeds weer op de hoogte houden!
    groeten, Caro

• 19 Mei 2009 - 12:20

Janneke:

Hoi hoi,

Leuk dat jullie een weblog hebben. We zullen jullie volgen hoor!

Groetjes van Janneke, wachtend op Hilaireson en Marjorie
    www.familieroskam.nl

• 19 Mei 2009 - 14:37

Anita En Rinus Geuze:

Hoi maurice en mireille

geweldig dat jullie ook een web-log hebben...heerlijk om jullie te volgen op deze manier.We hopen en bidden dat kleine georgens mannetje vlug naar het Limburgse mag komen!!

gr rinus,anita,mathijs,meike,judith en een verre groet vanuit Haiti van Peterson.