Heeft Georgens ook al een bedje?! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Heeft Georgens ook al een bedje?! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Heeft Georgens ook al een bedje?!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

10 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Jaha Georgens heeft ook al een bedje en een beertje,boekje en een balletje! De afgelopen weken hebben we gelukkig ook aan het kamertje van Georgens gewerkt. Aanvankelijk wilden we daar niet te vroeg mee beginnen. Want het staat zo kaal zo'n leeg bedje...

Eind van de zomer zijn we toch maar aan de slag gegaan en hebben we een klein, gezellig kamertje gereed gemaakt. Georgens laten we starten in een klein bedje met spijlen. Dit bedje lijkt een beetje op het bedje dat hij bij GLA ook had. Hij zal er niet al te lang in passen maar dat geeft niet. Wij denken dat hij zich in een klein bedje geborgen zou kunnen voelen.

Al met al is het een knus stekje geworden en hopen we dat hij er menig uurtje rustig kan bijkomen van de nieuwe indrukken!

We hebben wat foto's bijgevoegd zodat jullie ook kunnen zien waar onze kleine man straks ligt te knorren!

• 10 Oktober 2009 - 18:38

Rinus En Anita Geuze:

Wat een warm nestje krijg je lieve georgens,je kamertje ziet er heel gezellig uit!!!Kom maar vlug!!
    Limburg is straks weer een Haitiaantje rijker!!

rinus,anita,mathijs,meike,judith en peterson geuze

• 11 Oktober 2009 - 06:06

Marlies Frissen:

Dus straks samen onder de kerstboom, fantastisch. Wat zullen jullie gelukkig zijn als hij straks in zijn eigen bedje ligt, als je stiekum zachtjes gaat kijken hoe hij ligt te slapen, gebed in jullie vertrouwen. Ik wens jullie alvast een hele goede reis en een fijne gezinsvereniging :-)

• 11 Oktober 2009 - 19:05

Petra (Tai Chi):

Wat een leuk kamertje krijg Georgens. Ik wens jullie alvast een goede reis en een heel fijn samen zijn met z'n drietjes.

• 12 Oktober 2009 - 07:29

Nicole Penders:

Poeh..ik krijg zelf de kriebeltjes. Spannend hoor, nu gaat het gelukkig toch snel gebeuren. En wat een gezellig knus kamertje. Georgens gaat zich beslist thuis voelen!
    Liefs Niek

• 12 Oktober 2009 - 15:07

Jeanne, Ron & Dilini:

Dat geweldige kamertje gaat heel snel gevuld worden!!! We zijn nog steeds in de wolken door het goede nieuws van jullie. Georgens, Dilini is er helemaal klaar voor!!

Heel veel liefs,
    Jeanne, Ron & Dilini

• 16 Oktober 2009 - 10:36

Tom, Ingrid & Co:

Amai, wat een gezellig kamertje!! Georgens zal zich gauw thuis voelen in zo'n knus en warm nestje!
    Ook vanuit Bree: een heel voorspoedige reis gewenst, en alle geluk van de wereld voor jullie drietjes!
    Dikke kus!