De eerste foto's - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu De eerste foto's - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

De eerste foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

26 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Hallo Allemaal,

als gelukkige tante kan ik jullie mededelen dat Mireille en Maurice Georgens inmiddels in hun armen hebben kunnen sluiten. Zoals jullie op de eerste foto's kunnen zien. Dit is echt een geweldig moment. De reis is voor zover ik weet prima verlopen. Zij hebben genoten van de tocht van het vliegveld naar GLA. Het is natuurlijk heel bijzonder om het land te leren kennen waar je zoon geboren is. Mocht ik meer details hebben, dan laat ik jullie gelijk iets weten.

heel veel groeten van

Richard, Ellis en Kieke

• 26 Oktober 2009 - 20:04

Jeanne,Ron En Dilini:

Wat geweldig!!! Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen. En super om jullie eindelijk met Georgens te zien. We kijken uit naar nieuwe foto's en verhalen. Maar geniet vooral!!!

Liefs Jeanne, Ron en Dilini XXXXXXXXXX

• 26 Oktober 2009 - 20:04

Marlies Frissen:

Daar doe je het voor! Kippevel krijg ik als ik de foto's zie. Wat fijn voor jullie! Beste wensen voor de komende (bindings)tijd.

• 26 Oktober 2009 - 20:05

Rob En Marina:

JAAAAAAAAAAAAAAAA
    Eindelijk de 1e foto's samen.
    We kunnen niet wachten om meer te zien.
    We blijven aan onze Pc gekluisterd.

xxxx

• 26 Oktober 2009 - 20:09

P, P En Djoun:

JAAAAAH, we hebben de hele tijd zitten rekenen waar jullie je konden bevinden en dan nu al de eerste foto's. Super. Geniet maar lekker van het mannetje.

Groetjes
    Patries, Paul en Djoun

• 26 Oktober 2009 - 20:27

Anitageuze:

Heerlijk wat te horen,super,een moment om niet te vergeten!Georgens is bij papa en mama!!!

gr anita geuze en bups

• 26 Oktober 2009 - 20:35

Janneke:

GEFELICITEERD papa en mama!!! Wat een prachtige foto's! Georgens is een lekkere eter zo te zien.
    Geniet van deze dagen in Haiti.

Groetjes van Janneke, Hans, Lairson en Marjorie.

• 26 Oktober 2009 - 20:43

Diaan En Iris:

Joehoe Samen!
    Mama en Papa echt laten zien hoe goed jij al zelf kunt eten.......
    Super fijn gevoel om jullie zo dichtbij elkaar te zien!

We zijn bij jullie,DikkeX

• 26 Oktober 2009 - 20:58

Roger, Manon, Melle:

Super jongens, wat een fijn bericht. Van harte met jullie kleine man.... geniet van deze momenten, ze zijn uniek!!!
    Alle goeds.....
    Daag

• 26 Oktober 2009 - 21:01

Ruben's Posse:

YEEEEEEEEEHAAAAAAAAA!!! Eindelijk is het moment daar: de familie Cuijpers-Caubo of Caubo-Cuijpers (zoek dat zelf maar uit). Super mooi in ieder geval. We zijn helemaal heppie de peppie voor jullie.

• 26 Oktober 2009 - 21:06

Pa En Jeanne:

wat een geweldig moment voor ons allemaal.Na al die tijd is het dan gelukt,en wat is het toch een heerlijk manneke.
    tot de volgende keer
    xxx pa en jeanne

• 26 Oktober 2009 - 21:56

Hans, Ria En Yu-Lin:

Geweldig!!! Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig moment zal de eerste kennismaking met Georgens geweest zijn. Geniet de komende tijd van het land en vooral van Georgens!!

Groetjes,

Hans, Ria en Yu-Lin

• 26 Oktober 2009 - 22:08

Henk En Carin:

Wat super voor jullie , eindelijk samen met jullie zoon , wij verheugen ons met jullie mee .

• 26 Oktober 2009 - 22:10

Mama:

ha,ha,ha, ik heb mijn bericht op 25 okt gezet.
    mama,

• 26 Oktober 2009 - 22:17

De Steentjes:

Wat bijzonder...

...heel vaak gedacht en gezegd: "zouden ze er al zijn?"

Wat mooi om op deze manier een positief antwoord te krijgen!

Tante "El" dank voor je snelle actie!

We blijven vertrouwen dat alles goed blijft gaan!

Kusje van
    PiekePelleJipIngridBart

• 27 Oktober 2009 - 08:57

Chantal, Joep + Mika:

Geweldig! Eindelijk zijn jullie samen. Prachtig om te zien. We zijn beniewd naar het volgende verslag. Geniet er van ...

Liefs, Chantal, Joep + Mika

• 27 Oktober 2009 - 09:10

Marga:

Oh heerlijk om die eerste foto`s van jullie samen te zien. Geniet van jullie tijd in Haïti.

Liefs Marga, Theo en Mergeline

• 27 Oktober 2009 - 09:17

Romo Zöstere:

Neet te geleuve!!!!

Wat een bijzonjer moment.

Om nooit meer te vergeate.

Leefs en ene hiële dikke proficiat knuffel veur uch 3-tjes.

Roger en Monique

• 27 Oktober 2009 - 16:05

Henry & Christel:

Proficiat met Georgens en laat het jullie goed gaan!Smullen maar zo te zien.

• 07 November 2009 - 19:36

Andy En Carina:

hallo papa en mama.
    proficiat met jullie zoon.we hebben net de fotos gezien.en het is een mooi jongen. wij wensen jullie heel veel geluk met jullie gezinnetje.want met een kind er bij is de rust ver bij groetjes van andy (de zoon van jeanne)carina en onze kids.