En toen was het alweer 2011! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu En toen was het alweer 2011! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

En toen was het alweer 2011!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

02 Januari 2011 | Nederland, Heerlen

Wat vliegt de tijd. Een jaar voorbij…. Georgens is alweer 14 maanden thuis. Het is haast niet te geloven dat we alweer voor de tweede keer de feestdagen met elkaar gedeeld hebben. Deze keer heeft Georgens echt alles veel bewuster meegemaakt en zingt hij ook uit volle borst Sinterklaas en kerstliedjes mee. Favoriet is Sinterklaas kapoentje, zie ginds komt de stoomboot, jingle bells en ooohhhh dennenboom. Hoewel het verhaal van Sinterklaas en de kerstman een beetje langs hem heen gaan ( hij denkt dat iedereen maar steeds jarig is, inclusief hij zelf) heeft hij vol op genoten.

Tussen Sinterklaas en kerst zijn we nog even een midweekje de sneeuw in gedoken. Nooit gedacht dat we toch weer op een bungalowpark terecht zouden komen dit jaar maar soms loopt het zoals het loopt ;-) En deze keer bracht de toeval ons naar Valkenswaard waar we op de Kempervennen neerstreken.

Vriendinnetje Dilini huisde een bungalowtje verderop dus dat was dikke pret. Moeders was helaas wat grieperig en moest helaas regelmatig verstek laten gaan bij de heerlijke wandelingen en frisse duiken in het waterparadijs maar Georgens en papa genoten voor drie.

Vooral het zwembad was een prachtige accommodatie met supersnelle glijbanen, golven en piratenschip. Er werd vrolijk gespetterd. Het was flink koud maar dat mocht de pret niet drukken. Er werd elke dag een flinke wandeling ingezet en gelukkig kan papa zonder al te veel pijn lekker met Georgens en de rest genieten van de mooie bossen en heide. Trots liep ons mannetje met hondje Casper aan de hand door de sneeuw.

Ons huisje lag prachtig in de natuur.’s Ochtends werden we steevast verrast met een bezoekje van de ganzenfamilie die tegenover ons huisje, in een grote plas lekker ronddobberden. Een prachtig gezicht zo in de sneeuw.

Zo werd de laatste maand van 2010 een maand van veel gezelligheid met familie en vrienden. Een warm afscheid in een koude maand van een zeer dynamisch jaar waarin we samen groeiden als gezin. Alle lieve mensen om ons heen ontzettend bedankt dat jullie Georgens in jullie harten hebben gesloten en dat we mochten rekenen op jullie onvoorwaardelijke steun en liefde.

Terugkijkend kunnen we constateren dat Georgens enorm stappen heeft gemaakt van een klein peutertje die in een hele nieuwe wereld stapte is hij opgebloeid tot een pittige kleuter die vol zelfvertrouwen de wereld elke dag opnieuw verder verkent. Wij helpen hem samen met jullie allemaal op weg in de ontdekkingstocht van het leven.

Een gezond & gelukkig 2011!

• 03 Januari 2011 - 08:09

Harrie Schlechtriem:

Mireille, Maurice en Georgens,
    Een gelukkig, gezond 2011 en vooral heel veel plezier in het nieuwe jaar.

Harrie

• 04 Januari 2011 - 07:59

Anita Geuze:

Veel geluk en gezondheid in 2011!Wat een jaar en wat doet het mannetje het goed!Chapeau voor jullie allen!
    Liefs

anita,rinus,mathijs,meike,judith en peterson Geuze