Het spookt in huis! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Het spookt in huis! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Het spookt in huis!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

07 December 2009 | Nederland, Heerlen

Vannacht om 05.00 uur werden Maurice en ik plotseling uit onze diepe slaap gehaald door lawaai op de gang! We schrokken allebei wakker en ik stond al stijf van schrik naast ons bed. Voor we het goed en wel door hadden stommelde Georgens met de loopwagen van neef Keez achter zich aanslepend onze slaapkamer binnen. De wagen hadden we op verzoek van Georgens mee naar boven genomen en in de buurt van zijn bedje gezet zodat hij naar dit prachtige cadeau kon kijken terwijl hij insliep. Dat hebben we geweten, zodra hij dus wakker werd heeft hij die auto gezien en is er ook op gaan rijden. Waarschijnlijk kon hij de bocht naar onze slaapkamer niet goed maken en heeft hem toen achter zich aangesleept tot aan ons bed. Dat maakte natuurlijk best wat lawaai op de houten vloer! We hebben hem snel in bed genomen en gelukkig sliep hij na dit intermezzo, samen met ons, nog even in tot 8.00 uur vanmorgen! We hebben er nog hartelijk om gelachen bij het ontbijt.

Na een stevig ontbijt dat er vandaag zonder veel protest en met veel smaak in ging hebben we ons gewassen en aangekleed. Vervolgens zijn we nog even naar Ikea gegaan om daar nog wat materiaal voor de keuken te halen. Georgens vindt Ikea nog steeds heel gezellig en wij ook. Jammer alleen dat je altijd langs de kassa moet voordat je naar buiten kunt rijden ;-) Hij vindt het heel stoer om op de kar met materialen langs de lange rekken te rijden en alles aan te wijzen. Leuk dat we Liesbeth nog tegenkwamen, een verrassing zomaar op een maandagochtend. Liesbeth we komen eraan beloofd!

Na de lunch is Georgens lekker een dutje gaan doen. Even sputterde de kleine man tegen, maar daar maakte ik snel een einde aan en dat ging goed. Om 15.00 uur hebben we de feestmuts opgezet en zijn we richting Voerendaal gereden om de kleine prinses Dilini een verjaardagsgroet te brengen. De slingers en ballonnen hingen op en Dilini zag er prachtig uit in haar fleurige verjaardags- outfit. Gezellig hebben we samen taart gegeten en gezongen voor de kleine meid en de tijd vloog weer om. Georgens en Casper gaat ook goed als Casper maar niet vaak en hard blaft, vindt onze rakker het prima. Georgens en Dilini gaven elkaar nog een afscheidskusje, jaaahaaaaa dat was weer even een "Fishermens friend momentje", en namen we afscheid. We hebben de muts van Georgens per ongeluk vergeten ( een betere smoes kon onze held niet bedenken om z'n meissie weer te zien) dus die moeten we snel weer gaan ophalen ;-)

• 08 December 2009 - 12:37

Tom, Ingrid & Co:

Geweldig, zo wakker worden in het 'midden van de nacht', hahaha!
    Wel fijn dat jullie nog een beetje hebben kunnen slapen daarna.

Groetjes!

• 08 December 2009 - 15:58

Anita Geuze:

Ha ha..wel een lief spookje!!

gr anita en bups

• 08 December 2009 - 21:08

Liesbet:

He jullie!

Het is toch schandalig dat ik naar de ikea moet gaan om jullie tegen te komen :-) !!!

Maar nu heb ik Georgens lekker wel gezien en over zijn lieve koppie mogen aaien... jheeh jheeh!

Kussssss