Samen spelen, samen delen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Samen spelen, samen delen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Samen spelen, samen delen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

22 Augustus 2011 | Nederland, Heerlen

Wat is het toch altijd weer een feest om iedereen weer te zien! Na een waterige, koele zomer konden we afgelopen zaterdag al onze bruine en iets minder bruine en witte vriendjes en vriendinnetjes weer in onze armen sluiten en werd het in alle opzichten een warm welkom.

De zon scheen eindelijk weer een keer en iedereen genoot van de vakantieverhalen, de verwennerij van Christel en Henry, de mooie (speel)tuin en alle ditjes en datjes die het leven de moeite waard maken om te beleven.

De kids vermaakten zich prima met elkaar. Er werd gefietst, gevoetbald, geschommeld en geklauterd en gesmikkeld. Glunderende gezichtjes, dikke pret, een waterballet en stoere trucjes met de tractor...kortom een heerlijke dag waar iedereen weer met veel plezier op terugkijkt. We zijn zo gelukkig met onze gezinnetjes. Het is heerlijk om dat maar ook de ups en de downs, van opgroeiende kinderen met elkaar te kunnen delen.

De foto's spreken boekdelen…. ;-)

• 22 Augustus 2011 - 20:20

Patricia:

volgende keer moeten we toch eens kijken of we jong en oud, wit en bruin eens allemaal samen op de foto krijgen. Bedacht met bij het bekijken van de foto's dat we nergens eens met alle gezinnetjes samen opstaan. Dus weer reden voor een feestje.