Dag 4 waterpret op het balkon! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Dag 4 waterpret op het balkon! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Dag 4 waterpret op het balkon!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

29 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Georgens heeft vannacht een beetje onrustig geslapen vanwege zijn vervelende hoest. Hij was niet echt wakker maar draaide en hoes-te constant in zijn slaap. Om 5.30 uur waren we alledrie wakker en zijn we maar opgestaan. Op ons gemakje gewassen en aangekleed. We waren de eerste vandaag aan het ontbijt samen met een Francaise, Marjorie die een paar dagen bij GLA is om de papieren voor haar zoon te tekenen hebben we gezellig ontbeten. Vandaag at Georgens cornflakes voor zijn ontbijt en zijn favorietjes; kaneelbolletje! Na het ontbijt zijn we naar het speelbalkon gegaan. Dat is een geweldig ruim balkom met een prachtig uitzicht over de groene bergen. Op het balkon heerst een hele warme gezellige sfeer, de muziek staat aan en de kindjes worden er heerlijk geknuffeld. En elk kindjes krijgt elke dag een uurtje speeltijd en aandacht van een speciale vrijwilligers.

Ook wij gingen lekker even spelen want Georgens vindt dit heerlijk. Op het balkon speelden we met de andere kinderen en al snel kwam vriendinnetje Evena ook! Er werden snoepjes uitgedeeld en Georgens stond natuurlijk weer als eerste in de rij! Een handjevol werd bemachtigd en toen verdeeld onder de andere kinderen. Zelfs de baby's werden niet overgeslagen! Toen moesten we snel ingrijpen want baby's en de snoepjes gaan niet goed samen. Snoepen en spelen dat was dikke pret! Vrijwilligster Melissa kwam op het goede idee om het badje met water op te zetten en voordat we het wisten zaten die twee lekker te spetteren en te spatteren in de Haitiaanse zon! Georgens spetterde Evena lekker nat en ze vond het heerlijk! Mama was ook binnen de kortste keren drijfnat en maakte nog een fikse uitglijder op de doornatte balkonvloer. Sorry jongens deze actie hebben we niet vastgelegd op de gevoelige plaat ;-)

Rond 10.00 uur zijn we terug gegaan naar onze kamer om alvast een beetje in te pakken. Papa dacht weet je wat we gaan een beetje oefenen met de buggy. In eerste instantie wilden Georgens er niets van weten maar nadat we de pop erin hadden gezet wilde hij ook wel proberen. Na een paar rondjes proefdraaien was het prima! Kijken of dat morgen ook nog lukt.

Zo nu gaan we eerst even lunchen.

Tot straks!

Liefs,

Georgens, Mireille en Maurice

• 29 Oktober 2009 - 16:40

Janine, Rob, Ruben:

Yes, alweer een berichtje uit GLA. We zijn erg blij te horen dat het allemaal redelijk goed verloopt. We weten uit ervaring dat er niets sterkers is dan Haitiaanse weerstand. Dus die hoest dat komt wel goed. De reis staat te beginnen, dus nog even en relaxt dagje met inpakken en dan vliegen met die stoere man. Ik hoop dat Düsseldorf het calamiteitendraaiboek al klaar heeft liggen want het wordt een gekkenhuis zaterdag: Die Holländer kommen wieder!!! Goeie reis en tot zaterdag. Ruben's posse

• 29 Oktober 2009 - 16:58

Anita Geuze:

Geweldig wat een pret!
    de laatste loodjes.....

succes met de reis terug!

gr anita en bups

• 29 Oktober 2009 - 17:01

Marga:

Die korte broek kan je aanhouden Maurice, het is hier ook warm....voor de tijd van het jaar dan. Geniet daar nog even en dan fijn naar huis.
    Groeten uit Ees.

• 29 Oktober 2009 - 18:05

Jacques En Marleen.:

hoi jullie drietjes,

ook wij volgen sinds kort jullie geluksdagen in haiti.wij....zijn totaal onder de indruk.
    noch een fijne tijd en weer heel gauw thuis met jullie geweldig menneke.
    GEORGENS.
    lieve groetjes van
    ome jacques en tante marleen.

• 29 Oktober 2009 - 18:35

Linda Mijnes:

Hallo,

Ik volg met veel plezier jullie reisverslag. Echt geweldig!!!! Ik wens jullie een goeie terug reis en Georgens hou je taai tijdens je eerste vlucht en geniet van al het moois!!!!!

Groetjes Linda

• 29 Oktober 2009 - 18:38

Jeanne,Ron En Dilini:

Wat een geweldige foto's weer!!! We verheugen ons telkens weer op een verslagje en foto's.Heerlijk om te lezen dat alles goed gaat op de vervelende hoest van Georgens na. Geniet, geniet,

Liefs de Siesterwieten

• 29 Oktober 2009 - 19:30

Janneke:

Hoi hoi,

Wat een leuk verslag weer! Leuk dat jullie in het Mainhouse verblijven, proeven jullie ook meer de sfeer daar.
    Alvast een hele goede thuisreis gewenst met een super aakomst op het vliegveld!

Groetjes van Hans, Janneke, Lairson en Marjorie.

• 29 Oktober 2009 - 20:23

Dominique:

wat een heerlijk menneke!
    wens jullie familie heel veel van alle goeds.

Groetjes

• 29 Oktober 2009 - 20:36

Roger En Monique:

Wat is det veur een sjoan meadje doa bie hem in det badje. Is det det van die van Zöstere. Zeg hem mer det het al nuuje laminaat heat ligge, de pap van hem heat de knök kapot en is ram veardich.

Waal weer geweldig om te leaze en te zeen. Waat een gelök. Blief geniete

Die kamele zeen trouwens al wieder gesatteld. Düsseldorf here we come.
    Zoa noe höb ich drie tale gesjproke.
    Mer zoaterdig gaon wer neet kalle, mer duuje.

Groete oet Zöstere.

• 29 Oktober 2009 - 21:47

Pa&Jeanne:

PRACHTIGE FOTOS VAN JULLIE DRIETJES.
    WIJ WENSEN JULLIE EEN HEEL GOEDE TERUGREIS EN GENIET ER NOG VAN.
    TOT ZATERDAG LIEFS PA EN JEANNE

• 29 Oktober 2009 - 22:31

Mama:

zo te zien en te lezen hebben jullie drietjes het al goed en gezellige samen. Nu nog de even volhouden,en jullie zijn weer lekker thuis.
    gr,mama knuffel van oma,

• 29 Oktober 2009 - 22:32

Diaan En Iris:

Goh,wat gaan jullie snel met nieuwe verslagjes en foto's,dat is echt te gek!Op wat brok in de keel enzo momentjes na continu glimlachend achter de computer hierzo,om zoveel moois met jullie te delen.Alles is in de afronding en geoefend???en dan zijn we er Zaterdag allemaaaal....

Veel kusjes

• 29 Oktober 2009 - 23:01

Hans, Ria En Yu-Lin :

We hebben genoten van jullie belevenissen en natuurlijk van de vele mooie foto's. We wensen jullie een hele goede en fijne reis terug en een fantastische aankomst!!

Groetjes,

Hans, Ria en Yu-Lin