Live verslag van tante Ellis - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Live verslag van tante Ellis - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Live verslag van tante Ellis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

27 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Eindelijk heb ik net live met Mireille en Maurice gesproken. Ik heb zowaar even kort met Georgens gesproken, die er natuurlijk niets van begreep. Hij moet vast gedacht hebben wat een raar mens, helemaal enthousiast en ik versta er geen bal van. Mireille klonk echt heel gelukkig, wel vermoeid, maar gelukkig Met Georgens gaat alles goed. Hij eet heel goed en ook netjes (kan Kieke een voorbeeld aan nemen). Slapen voor zover ook prima. Vandaag is een zeer vermoeiende dag geweest, aangezien ze vanochtend vroeg moesten vertrekken naar de ambassade. Mireille wou Georgens een tabletje voor wagenziekte geven, vanwege de slechte wegen. Volgens Maurice was dit niet nodig. Achteraf gezien was een tabletje niet verkeerd geweest, aangezien Georgens vervolgens Maurice heeft laten kennismaken met de minder leuke kanten van het ouderschap. Iedereen die Mireille een beetje kent weet dat dit haar "grootste nachtmerry " is.......Maar ook dit is weer overwonnen.

Dit tot zover

Ellis

• 27 Oktober 2009 - 21:59

Tom, Ingrid & Co:

Bedankt dat jullie met z'n allen de tijd vinden om ons toch op de hoogte te houden! We leven vollebak mee!!

xxx

• 27 Oktober 2009 - 22:37

Roger En Moni/:

We kijken erg uit naar alle berichtjes vanuit Haiti. Ook het nieuws na 23.00 uur wordt dus nog gretig gelezen.

Mireille en Maurice, we weten zeker dat jullie ook de moeilijke momenten kunnen handelen.
    Dikke knuffel en hou jullie taai.

• 27 Oktober 2009 - 22:50

Jeanne,Ron En Dilini:

De eerste vuurdoop heeft Mireille gehad. Het zal ook wel niet de laatste keer zijn haha. Tja Maurice misschien de volgende keer toch op Mireille vertrouwen. We kijken uit naar het volgende verslag

Liefs de Siesterwieten

• 28 Oktober 2009 - 14:12

Anita Geuze:

de wegen zijn zo vreselijk slecht daar,geen wonder,zelfs ik heb het daar niet droog gehouden....en het was geen plasbroek...

anita,rinus,mathijs,meike,judith en peterson