Up-date Georgens mei 2009 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Up-date Georgens mei 2009 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Up-date Georgens mei 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

20 Mei 2009 | Nederland, Heerlen

Hij ziet er weer rond en gezond uit op de foto's en het weeshuis schrijft dat hij een vrolijk en ondernemend jongetje is dat dol is op tandenpoetsen. Nou dat komt dan ook weer goed uit want hij heeft al heel wat tandjes ;-) Bij GLA hebben ze ook pasen gevierd (zie de laatste foto's!).

Over Georgens
Georgens is dol op appelsap en als hij de kans krijgt slurpt ie ook nog aan de bekertjes van andere kindjes.
Hij houdt verder van kralen rijgen ?! en spelen met de bal. Kijkt hij in een spiegel dan is hij steeds weer opnieuw op zoek naar het jongetje dat vast wel met hem spelen wil. Hij kijkt in de spiegel, achter de spiegel en begrijpt maar niet dat hij zelf het jongetje is dat hij zo leuk vindt! Georgens weet iedereen om z'n vinger te winden en de vrijwilligers zijn dol op hem (wij ook).

De adoptiestatus is nu MAE een stap voor de de laatste stap de Moi ( de laatste 2 stappen voor aanvraag van het paspoort). Natuurlijk vraagt iedereen inclusief ons zich af .....ja..... maar..... wanneer komt hij nou? Volgens de ervaringen van andere ouders in deze stappen van het adoptieproces zou het nu nog een maand of 6 moeten duren voordat we hem kunnen halen. Theoretisch is dat dus voor het eind van dit jaar. Maar ook hier zijn geen heldere tijdlijnen voor te geven. Het blijft dus afwachten.

• 20 Mei 2009 - 18:48

Anita Geuze:

nou een geweldige adoptie status,wie weet,ik duim dat geaorgens eind van het jaar lekker bij jullie is!!Moet toch kunnen lukken!!en hij straalt op de foto's,heerlijk mannetje!!
    anita en rinus,ouders van mathijs,meike en judith,wachtende op afreisdatum van peterson 2 uit haiti.

• 20 Mei 2009 - 19:59

Henry & Christel:

wéér een update met goed nieuws over jullie manneke!!
    fijn lang weekend gewenst.