Zalige zaterdag - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Zalige zaterdag - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Zalige zaterdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

08 November 2009 | Nederland, Heerlen

Hee hallo! We zijn nog steeds in de lucht! Weer even een berichtje over Gorgeous Georgens ;-) Natuurlijk eerst weer even over de nachtelijke escapades van onze zoon! Van vrijdag op zaterdagnacht hadden we "normaal" avond ritueel. Huiltje, knuffels, wiegen en om 21.00 uur slapen. Zelf sliepen we pas om 12.00 uur. Nu had mama iets bedacht om Georgens naar de slaapkamer van papa en mama te lokken. We hadden een kruimelpad van speelgoed gelegd van zijn kamertje naar onze kamer.... en het werkte! Om 02.00 uur (wel wat vroeg naar onze smaak) kwam mijnheertje aangeslopen. Hij was wel weer ijskoud dus toch maar bij papa en mama in bed genomen. Maar Georgens had helemaal geen zin meer om te slapen en gooide steeds het dekbed van mama af. Papa was alweer in dromenland maar mama klaarwakker en Georgens ook. Toen maar even laten zien dat het buiten helemaal donker was en dat er toch echt nog geslapen moest worden. Georgens weer neergelegd, hij weer zitten, weer neergelegd, hij weer zitten... Dat ritueel duurde een uur alvorens hij in slaap viel. Mama lag vervolgens nog tot 4.30 uur wakker want die kan niet zo makkelijk in slaap komen met 2 snurkende mannen naast zich. Om 08.00 uur was iedereen wakker en moeder's gesloopt. Vader en zoon gingen samen onder de douche. Eerst weer warmwatervrees maar daarna bij papa op de arm genieten. Mama genoot ook maar dan van de aanblik van haar duo pinottie onder de waterstralen.

Na het ontbijt, dit keer met een papje, zijn papa en Georgens naar de markt gegaan. Mama kon zo even rustig douchen en een beetje bijkomen. De mannen bleven een dik uur weg en Georgens kwam apentrots terug naar huis. Hij sleepte 3 grote plastic tassen boodschappen de gang in en liet trots de "buit" aan mama zien. Ik moest alles bewonderen en uitvoerig complimenten uitdelen aan de mannen. Papa was reuze blij met de nieuwe buggy waar hij als lange reus eindelijk goed mee kon wandelen. Tijd voor de lunch! Gezellig gegeten samen. Georgens was helemaal niet moe en wilde niet slapen. Misschien een bezoekje brengen in Sittard en wellicht slapen in de auto dan maar? Een goed idee. Hup in de auto. Georgens viel 2 minuten voor het eindstation in slaap. Bij Antoine en Esther aangekomen stond neefje Finn ons al enthousiast op te wachten en vertelde honderd uit. Georgens nog een beetje groggy van de slaap moest nog even bijkomen en wennen. Dat lukt vrij snel bij al het speelgoed wat getoond werd. Samen speelden de jongens en Finn stond zowaar een mooie xylofoon aan z'n kleine neefje af. Dat was heel lief. Na een dik uurtje was het mooi geweest en namen we afscheid met een aantal kusjes en een stoer High five!

In de auto viel ons menneke wel rap in slaap. We besloten meteen maar even een frietje te halen zodat Georgens kon doorslapen. Thuisgekomen rijst en een beetje frietje gegeten en toen... Georgens voor het eerst een peuter dvd-tje laten zien van het zandkasteel. Hij vond het geweldig. Hij neuriede de liedjes mee en wees enthousiast naar de Toto, Zaza en koning Koos. Om 19.30 uur was het toch echt tijd om naar bed te gaan. Vandaag hadden we het ritueel uitgebreid met een grande tour dwz we zijn wel 20 keer met Georgens op de arm en Georgens aan de hand van zijn kamertje naar onze kamer gelopen om duidelijk te maken waar we zijn en hoe hij moet lopen. Om 21.00 uur sliep de kleine man en mama lag toen ook al total loss in bed. Ik had het helemaal gehad was doodmoe en sliep ook meteen in. Adoptie maar vooral een kind is echt vermoeiend ;-)! Maar oooohh zoooooooo heeeeeeerlijk!

Tot morgen

• 08 November 2009 - 19:14

Pamela:

Hallooo!!!

Ik wil jullie effe laten weten dat ik het verslag elke keer met genot lees....wat is het een snoepje!!!!!

Zo ben je toch niet op het werk en kan ik jullie toch volgen..;-)

Heel veel groetjes Pamela

• 09 November 2009 - 18:29

H&C:

Zo nu alle verslagen gelezen al is het maar van achter naar voor. Leuk om de foto's te zien en Georgens zien genieten, slaap lekker alledrie.