Een week voor vertrek! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Een week voor vertrek! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Een week voor vertrek!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

18 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Vertrek:

We reizen op zondag 25 oktober a.s. rond 13.45 uur vanaf Dusseldorf naar Miami. In Miami komen we om 19.00 uur aan. (we reizen net op het moment dat we van zomertijd naar wintertijd gaan om het helemaal spannend te maken) en dan overnachten we in Miami. De volgende dag, 26 oktober, vertrekken we om 9.50 uur vanuit Miami naar Port au Prince.Dat wordt vroeg opstaan want we moeten natuurlijk minimaal 2,5 uur voor vertrek op de luchthaven zijn ;-) We landen in Haiti om 10.55 uur.

Aankomst Haiti:

Tja en wat er dan allemaal gaat gebeuren... Dat is echt heel erg spannend vinden wij. Landen op de geboortegrond van onze zoon. Voor het eerst zijn thuis ruiken, voelen en proeven... Inmiddels hebben we de procedures al een aantal keren op papier doorgelezen; maar het blijft iets on grijpbaars. We zullen het maar over ons heel laten komen...

We worden in de hal van het vliegveld opgehaald door iemand van het weeshuis en vervolgens naar het Mainhouse gereden. Daar zullen we meteen Georgens voor het eerst ontmoeten. Hij wordt dan ook meteen aan onze zorg overgedragen en dan verblijven we van maandag t/m vrijdag in GLA in het guesthouse van het weeshuis.

De rest van de week:

Op dinsdag gaan we naar de Amerikaanse Ambassade en de andere dagen gebruiken we om een beetje aan elkaar te wennen zodat we met een beetje vertrouwen van Georgens samen de reis terug kunnen maken.

Terug reis:

We vertrekken vanuit Port au Prince weer in de ochtend ( 12.05 uur) en komen om 15.25 uur op Miami aan. We vliegen vervolgens om 21.05 vanaf Miami naar Dusseldorf.

We komen zaterdag 31 oktober om 11.00 uur in de ochtend aan met vlucht: AB1901 G 31 OCT 5 MIAMI - DUSSELDORF 2105 1100+1

Hoe we er dan bij zitten weten we niet maar dat zal niet erg fit zijn ;-) Maar dat zien we dan wel weer in ieder geval is Georgens dan eindelijk bij ons! En kan iedereen die dat wil Georgens en zijn kersverse papa en mama voor het eerst samen zien.

Daarna nemen we tot na de feestdagen de tijd en de rust om lekker samen aan elkaar te wennen.Immers, zowel Georgens als wij hebben nog nooit in gezinsverband geleefd en dat wordt voor iedereen een ontdekkingstocht die we vooral samen gaan maken in eerste instantie.

In het volgende verslagje meer over adoptiekindjes en hechting.

Groetjes,

Mireille en Maurice

• 18 Oktober 2009 - 11:55

Jan Vivianne En Kyra:

Hallo

Het aftellen is begonnen. Een spannende laatste week met z'n tweeen.
    Nog 8 nachtjes slapen en dan.. Georgens in jullie armen sluiten.
    We zullen er zeker zijn om jullie op de luchthaven te begroeten en ook voor jullie alles op de gevoelige plaat vast te leggen.
    Tot over 2 weekjes.

Groetjes Jan Vivianne en Kyra oet Aelse

• 18 Oktober 2009 - 12:26

Patries Paul Djoun:

We tellen met jullie mee af. Geweldig dat het grote avontuur binnen 1 week al gaat beginnen. En dan over twee weekjes alweer zo'n lekker knuffeltje erbij.

Jruss oes Egelze
    P, P, en Djounica

• 18 Oktober 2009 - 12:49

Anita Geuze:

Hoi Mireille en Maurice

alvast een heel goede reis gewenst,laat alles over je heen komen..en geniet.Groot gelijk dat jullie lekker rustig willen wennen,dat advies kan ik iedereen geven.

Nogmaals het beste en geniet!!!

anita,rinus,mathijs,meike,judith en peterson geuze

• 18 Oktober 2009 - 14:22

Irene Tai-chi:

Dag Mireille en Maurice, Ik wens jullie drietjes alle goeds, veel rust en een warme thuiskomst toe.

• 18 Oktober 2009 - 15:15

Roger En Monique:

Maak je niet druk over hoe jullie eruit zien. Op jullie let toch geen mens;). Georgens is de ster. En ook ouders die er niet uit zien kunnen veel warmte geven. Ben blij dat jullie weten waardoor het komt dat jullie er niet uitzien. Er zijn mensen die zoeken daar hun hele leven naar.

Maurice en Mireille, een hele fijne reis toegewenst. Mogen jullie met veel liefde begroet worden, door jullie lieve schat.
    Spring maar in het diepe, samen komen jullie altijd weer boven.

Zöstere staat klaar om jullie op te vangen.

Groetjes en unne dikke duuj,

Roger en Monique

• 18 Oktober 2009 - 17:12

Keppel:

Spannend!!!!!
    Het laatste weekend in Nederland met z'n 2-tjes zit er bijna op.
    Gisteren nog even stage gelopen bij de aankomst van Dilini dus het moet zeker gaan lukken over 2 weekjes.
    We zijn plaatsvervangend zenuwachtig aan het worden voor jullie maar laten dat natuurlijk nietttttt merrkkkeenn.

Hooj euch good dees weak!

XXXXX
    Roma (niet te verwarren met Romo)

• 18 Oktober 2009 - 17:19

Henry & Christel:

Alles veur de létste keer.....dat dink geer noe dees heel waek en die vleug veurbiej.
    Veer zulle d'r auch weer zeen veur uch en veur dat knap kaelke van uch!! hé hé zo same in de via cursus en dan same oppe luchthave knuffels oet Gelaen xx

• 18 Oktober 2009 - 18:03

Ruben's Posse:

puf puf puf puf puf. Het puffen is begonnen!

we bibberen en shaken met jullie mee. En ja hoor ook wij trekken mee met de optocht.

Gorgeous Georgens maak je klaar voor mama en papa!

• 19 Oktober 2009 - 09:05

Marga En Theo:

Oooooooooooohhhh wat vreselijk spannend!!!!! Bijna is het dan zover en mogen jullie eindelijk gaan afreizen. Geniet nog van jullie tijd met zijn tweetjes want nog heel even en dan is het voortaan met zijn drietjes. Heerlijk idee toch!!!

Heel veel liefs Marga en Theo

• 19 Oktober 2009 - 11:45

Janneke:

Nog maar 6 nachtjes en dan vertrekken jullie!!! Morgen kan het al op 1 hand! Spannend hoor.

Geniet van deze speciale reis! Het gaat zo snel, voor je het weet ben je thuis met z'n drietjes.

We leven en lezen met jullie mee! Hartelijke groeten van Janneke, mams van Lairson en Marjorie.

• 19 Oktober 2009 - 14:33

Marlon:

Hé lieverds,

Het staat nu echt te gebeuren!!! Leuk om op deze manier toch te zien hoe het gaat, want jullie zullen wel helemaal plat gebeld/ gemaild worden. We laten jullie dus maar even met rust verder! Een hele goede reis en uiteraard met z'n drietjes a safe journey HOME !!!

Liefs,
    Marlon

• 20 Oktober 2009 - 09:42

Maurice En Cindy:

Eindelijk is het dan zover!

Wij wensen jullie een goede reis en samen met Georgens een gelukkig en liefdevol gezinsleven toe.

Groetjes Maurice, Cindy en Luuk

• 20 Oktober 2009 - 09:48

Marcel En Kristel:

Hoi Maurice en Mireille,

YEAH! Fantastisch bericht!
    Gelukkig is het dan eindelijk bijna zover.
    Kunnen jullie eindelijk jullie kleine (grote) man in jullie armen sluiten!
    Geniet er maar lekker van.

Een fijne en voorspoedige vlucht gewenst en een fijne ontmoeting met Georgens.

Heel veel geluk en een hele fijne toekomst met jullie drietjes!

groetjes en een knuffel voor Georgens,
    Marcel & Kristel

• 21 Oktober 2009 - 12:49

Jeanne, Ron En Dilin:

Ook wij tellen af met jullie!! Laat het inderdaad maar over jullie heen komen. Het loopt toch allemaal anders dan dat je het gedacht had.
    Wij wensen jullie een hele goede reis en dat alles goed en voorspoedig mag verlopen.
    Wij popelen al om jullie met z'n drietjes te knuffelen in Düsseldorf.

Heel veel liefs,

Jeanne,Ron & Dilini XXXXX