Georgens uit MOI !!!! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Georgens uit MOI !!!! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Georgens uit MOI !!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

21 September 2009 | Nederland, Heerlen

Lieve familie, vrienden en collega's!

Vrijdagvond ontvingen we per mail het bericht waar we met z'n allen zo lang op hebben gewacht!

Georgens is uit de MOI !!!(de laatste stap)gekomen.

Vandaag ( 21 sept.) wordt zijn paspoort aangevraagd dat duurt ongeveer 1-3 wkn. Daarna volgt het aanvragen van het visum ook dat duurt ongeveer een week of 3. Vervolgens horen we wanneer er plaats is in het weeshuis in Haiti om ons te ontvangen. Dus we zullen over een week of 5 tot 8
(begin/half november) Georgens voor het eerst in onze armen sluiten!!

Natuurlijk zijn we ontzettend blij maar ook heel erg beduusd... 5 jaar wachten zorgt ervoor dat het nieuws ook even moet indalen voordat je het echt gaat geloven ;-) Maar het besef komt met de dag en hoe vaker we het vertellen hoe meer we het zelf ook kunnen geloven.

Over de aanloop naar de grote reis zullen we jullie de komende weken op de hoogte houden via deze site.

Toch willen we ook vertellen dat we met onze gedachten heel erg bij onze adoptievrienden zijn die nog wachten op goed nieuws uit adoptieland. Het is een reis die we allemaal afleggen en iedereen kan alle steun en opkikkertjes gebruiken. Zeker nu adoptie weer negatief in het nieuws is. Lieverds, kom op we steken een kaarsje voor ons allen en de kids die hulp nodig hebben aan en we blijven positief denken.

Heel veel lieve groetjes uit Heerlen van een hele blije en dankbare papa en mama van Georgens!!

Choco-poppie we komen er aan!!

• 21 September 2009 - 09:59

Marga En Theo:

Ooooh wij wisten vrijdag al dat er nog een ander stel uit de MOI was gekomen, maar wie dat was de vraag. Geweldig dat jullie het zijn.

VAN HARTE GEFELICITEERD MET DIT GEWELDIGE NIEUWS.

Wie weet zijn jullie wel tegelijk met Theo in Haïti. Wij hebben dat ook hoor, je hebt er zo lang op gewacht en nu is het zo raar dat het zo dichtbij is dat ons meisje bijna thuis gaat komen.

Geniet van de voorbereidingen van jullie reis.

Georgens Mama en Papa komen er bijna aan. Prachtige foto`s ook, Georgens wist vast dat Mama en Papa heel snel bij hem zullen zijn.

Heel veel liefs Marga en Theo

• 21 September 2009 - 10:26

Jan Vivianne En Kyra:

YES.
    Eindelijk weer eens goed bericht voor jullie, het is jullie zo gegund.
    Dit jaar Georgens nog ophalen, wie had dat nog gedacht.

Geniet van deze stress.
    Groetjes uit Aelse
    Jan Vivianne en Kyra

• 21 September 2009 - 11:02

Anita Geuze:

Singing a ja jippie jippie jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Gefeliciteerd,op naar Haiti,op naar Georgens!!!!Enne limburg is dan weer een pracht Haitiaantje rijker!!

gr anita geuze en bups

• 21 September 2009 - 11:14

De Hissinkjes:

JAAAAAA. Gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws. Eindelijk komt jullie mooie mannetje naar huis. Dat wordt een mooie Kerst samen dit jaar. Laat de komende weken maar omvliegen.

Groetjes,
    Patricia, Paul en Djounica

• 21 September 2009 - 11:50

Janneke:

YES YES YES!! Jullie dossier is uit de MOI!! Eindelijk, op naar Georgens! Wat een heerlijk vooruitzicht hè. Geniet van deze bijzondere tijd. Laat de kriebels maar lekker komen.

GEFELICITEERD en dat jullie maar gauw mogen vertrekken.

Groetjes van Janneke, trots mams van Lairson en Marjorie.

• 21 September 2009 - 16:01

Henry & Christel:

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.......eindelijk we kunnen dit jaar twee adoptiekindjes verwelkomen een in Voerendaal en een in Heerlen!!! Het is jullie gegund hoor, nu laat dat belletje ook maar bij ons rinkelen...

• 22 September 2009 - 05:46

Rob En Marina:

Helemaal geweldig!!!!!

We zijn zo blij dat er zoveel mensen nu gelukkig worden gemaakt met mooi adoptie nieuws dat we er zelf ook helemaal kriebelig van worden.
    Laat de MOI Ziggy ook maar snel goedkeuren want die kan toch echt niet alleen achterblijven bij GLA!

xxxx

• 23 September 2009 - 05:49