kniezen met de kiezen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu kniezen met de kiezen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

kniezen met de kiezen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

01 December 2009 | Nederland, Heerlen

Eureka! we denken te weten waar Georgens zo beroerd van is! Onze kanjer heeft niet alleen een vervelend hoestje maar krijgt waarschijnlijk ook een nieuw kiesje erbij! Vannacht heeft de kleine dondersteen ons goed wakkergehouden met z'n hoesten en proesten. Het knalde gewoon door de babyfoon en hij kwam het ook nog eens dunnetjes over doen bij ons in bed rond 01.30 uur! We hebben hem toen maar op onze kamer in een bedje gelegd. Zo konden we toch proberen nog iets van nachtrust te krijgen. Vanochtend ging hij weer zelf op het potje en zaten wij er een beetje sufjes bij... Georgens voelde zich alweer wat beter en wilde lekker opstaan en leuke dingen doen.

Na een kwakkelig ontbijtje maar rustig gewassen en aangekleed en wat gespeeld. Toen even naar de assistente van de huisarts om nog wat gegevens door te geven en een nieuw receptje voor de oordruppels te halen. Ik heb meteen de koorts even door de deskundige laten meten en wat bleek... Onze oorthermometer is dus wel in orde. Georgens zijn temperatuur is gewoon betrekkelijk laag zo tussen de 36 en 36.5 dat is schijnbaar niet abnormaal! Weer wat geleerd.

Na het bezoekje aan de huisarts samen gegeten. Het is echt heel vreemd maar Georgens lustte vandaag opeens wel weer ei en vorige week niet en dat geldt voor meer gerechten. Wat hij vandaag zonder problemen naar binnen werkt is morgen weer blehhh en absoluut niet lekker. Schijnt er ook bij te horen begrijp ik van ervaren ouders! Wij vinden het knap verwarrend maar goed daar zit Georgens totaal niet mee. Het middagslaapje gaat echt goed op dit moment. We leggen hem zonder veel poespas erin en binnen 10 minuten is hij vertrokken voor ongeveer 1,5 uur. Vandaag ook weer, dat is echt fijn.

Vanmiddag kwam oma op bezoek dat was gezellig. Georgens heeft lekker gespeeld en we zijn even de stad ingelopen om wat boodschappen te doen en het receptje op te halen. Tijdens het eten gaf Georgens dus aan dat hij pijn in zijn mond had. Toen we even later voelden bleken er inderdaad 1 of 2 kiesje door te komen. Dat verklaard waarom hij die vervelende ontlasting had en zich zo ellendig voelde. Hij zat ook regelmatig in zijn oortje te peuteren. Dat doet natuurlijk ook pijn. We zullen maar even iets halen om de pijn te verlichten.

Morgen staat wederom een bezoekje aan de IND op het programma. Het identiteitsbewijs is klaar en kan opgehaald worden. Dat sturen ze niet op maar moet door ons samen met Georgens opgehaald worden. Dus maar weer in de auto richting het Eindhoven. Morgenmiddag is het feest. Iris is maandag 3 jaar geworden en dat vieren we morgenmiddag met de kindjes. Gezellig we hebben er nu al zin in Iris! Georgens kan al heel goed Hoera roepen en enthousiast zijn armen in de lucht gooien dus dat kan morgen uit volle borst en met veel energie gebeuren. Iris zullen we lekker verwennen en een dikke verjaardagsknuffel gaan brengen.

Fijn dat we weten waar onze stoere vent dus last van had/heeft dan kunnen we er iets aan doen. Het hoestje wordt ook alweer minder en zo zie je maar weer dat het allemaal weer goed komt. Nu wij nog een beetje bijslapen en dan ziet het er morgen weer zonnig uit!

• 01 December 2009 - 21:50

De Hissinkjes:

Gelukkig dat jullie erachter zijn, wat eraan scheelt. Kun je er ook iets aan doen en een volgende keer herken je het dan meteen. Het blijft natuurlijk vervelend voor het mannetje. Gelukkig dat er ook een limiet zit aan het aantal nieuwe kiesjes dat je kunt krijgen. Veel plezier op het feestje morgen.

groetjes,
    P, P en Djoun

• 01 December 2009 - 22:47

Jan Vivianne En Kyra:

Fijn dat jullie erachter zijn wat er scheelt.
    Het blijft altijd vervelend een ziek kindje.
    Maar van tadjes en kiezen krijgen kun je flink ziek zijn.....en wij hebben er nu nog steeds ervaring mee want ook bij het wisselen naar "grote mensen tanden" kunnen ze weer ziek worden.
    Beterschap en hoplijk is het leed snel geleden.

Groetjes Vivianne

• 02 December 2009 - 07:07

Anita Geuze:

extra dikke knuffel voor vandaag!

gr anita en bups

• 02 December 2009 - 11:41

Cynthia:

kiezen en oorpijn...dat is echt heel vervelend.
    Gelukkig heeft Georgens zulke lieve ouders maar ik weet het is een moeilijke periode dan hoor.
    Fijn dat jullie een feestje hebben vanmiddag, leuk voor hem en een beetje afleiding.

lfs oet Heele

• 02 December 2009 - 19:07

Jeanne,Ron & Dilini:

Gelukkig dat jullie er achter zijn wat mis is met Georgens. Uit eigen ervaring weten we allemaal dat pijn in de mond heel vervelend is. Laat de kiezen dan maar snel achter elkaar komen zodat hij het in een keer achter de rug heeft.

Liefs de Siesterwieten XXX