Druilerige dinsdag - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Druilerige dinsdag - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Druilerige dinsdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

10 November 2009 | Nederland, Heerlen

Georgens werd vanochtend om 8.30 uur wakker en wilde meteen de gordijnen op onze slaapkamer open hebben zodat hij lekker naar buiten kon kijken. Hij vindt het uitzicht ontzettend fascinerend. Je kunt vanuit ons slaapkamerraam de wuivende top van onze tot boom uitgegroeide hazelaar zien en dat vindt hij heel mooi.

Na het ontbijt hebben we onze vrienden Ron en Jeanne gebeld. Ze hebben een aantal weken geleden hun dochtertje Dilini uit Sri Lanka opgehaald. Het leek ons allen leuk om met de kids een boswandeling te maken. We spraken af rond de klok van 13.30 uur. Na het ontbijt zijn we eerst de stad ingelopen om pasfoto's van Georgens te laten maken bij Driepoot. De foto's hebben we volgende week nodig bij de IND in Eindhoven. Georgens vond het allemaal maar wat spannend er kon nog net een besmuikt lachje vanaf ;-)

Toen zijn we nog even een broodje gaan eten bij Drouven. Gezellig even zitten keuvelen met z'n drietjes en toen was het tijd om ons klaar te maken voor de trip naar Voerendaal.

Het was hartstikke leuk om "Siesterwieten" allemaal weer te knuffelen. En de kids speelden lekker even alvorens we op stap gingen. Georgens moest heel even wennen aan lieve hond Casper maar vond het al gauw prima. We zijn toen lekker aan de wandel gegaan. Georgens viel in de buggy in slaap en prinsesje Dilini bleef gezellig wakker. Na een fikse wandeling hebben we lekker koffie met gebak gehad en hebben de kids nog lief gespeeld. Om vier uur zijn we na een heerlijke middag naar huis gereden.

thuisgekomen hebben we nog wat gespeeld en toen hebben we gegeten. Georgens de andijvie stamppot van gisteren en wij soep met de laatst restjes. Niet echt een favorietje van onze kleine man maar o.k. het ging er in. De appelmoes en danoontje werd sneller weggewerkt ;-)
Na het eten ging papa een rookmelder in de keuken monteren en was druk op de ladder bezig. Mireille en Georgens skypten met oma maar na 10 minuten had Georgens toch meer aandacht voor z'n klussende papa. Toen ik na 5 minuten even opkeek zag ik dat die stoere vent van ons aan de andere kant van de ladder omhoog klom om te kijken wat papa precies daar boven in de lucht aan het doen was!

Ik riep natuurlijk als overbezorgde moeder dat hij naar beneden moest komen maar paps vond het maar wat ruig dat z'n zoon deze stunt uithaalde. Oma kon het allemaal volgen via skype en riep ten overvloede "ja, het is toch een echte jongen" " dat klimmen hoort er toch gewoon bij"... Dus hield moeders zich maar verder in... en vertrouwde op de motoriek van haar menneke.

Het was in ieder geval weer een enerverend en heel gezellig dagje. We hebben weer genoten van elkaar, met onze vrienden, de kleine prinses, trouwe Casper en de huiselijke beslommeringen. Morgen staat een bezoekje aan Iris en Diana op de planning en gaan we naar de tropenarts in het Atrium. Het MRSA-kweekje was gelukkig negatief maar we zijn heel benieuwd wat de arts zegt van het lelijke plekje in Georgens z'n nek dat steeds groter wordt. Het lijkt op een zweertje en soms krabt Georgens er aan maar verder lijkt hij er weinig last van te hebben. Toch vinden wij het niet goed uit zien. We zullen het morgen vragen.

Lieve groetjes

Trusten,

MC2 en G.G.

• 11 November 2009 - 06:51

Keppel:

Is Maurice daar het brandalarm aan het ophangen?
    Tip van Rob: vergeet het brandalarm niet op de slaapkamer van Georgens: mocht hij met de sigaret aan in bed in slaap vallen.
    Bij Ziggy hangt hij namelijk al! Je kunt niet vroeg genoeg zijn ;-)
    Jongens proberen vanalles uit, wen daar maar vast aan Mireille!

XX
    Papa en mama Ziggy

• 11 November 2009 - 07:00

Anita Geuze:

Wat en kanjer!!en kanjeresje natuurlijk.Prachtige kindjes,beiden!!Wat is Nederland het afgelopen jaar weer prachtige kinders rijker geworden!!
    Succes met alle zakelijke beslommeringen komende periode,arts,ind etc

gr anita en bups

• 11 November 2009 - 14:25

Harrie:

Hoi Mireille, Maurice, Georgens, prachtig om te zien hoe goed jullie je vermaken. Zal best wel even wennen zijn aan de hele nieuwe dagindeling als gezinnetje.

groetjes Harrie S.

• 11 November 2009 - 17:14

Ruben's Posse:

dat is heerlijk om te zien Twee happy mamma's en de kids!