Lazy SUNday - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Lazy SUNday - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Lazy SUNday

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

08 November 2009 | Nederland, Heerlen

Ofschoon we nu echt van dag tot dag leven willen we wel een beetje zondag gevoel hebben. En dat hebben we! Georgens heeft tot vanochtend 06.00 uur in z'n eigen bedje geslapen! Vond toen onze slaapkamer zonder problemen, kwam zich warmen en toen hebben we hem al slapend weer terug gelegd. Om 08.00 uur werd hij weer wakker en nu vond hij het welletjes, na 11 uur slapen was het voor hem tijd om op te staan. Toen papa vanochtend bij het luierverschonen even een washandje pakte, gebeurde er een ongelukje; Georgens maakte een mooi drolletje op het verzorgingkussen! Toen papa zich omdraaide lag daar een prachtig geurend kadootje voor hem klaar. Georgens keek een beetje stoïcijns voor zich uit en papa een enigzins beteuterd! Maar snel opgeruimd dat pakje zonder strik.Tijd voor het ontbijt! Vanochtend kwamen namelijk opa, Jeanne, Kieke, Richard en Ellis op bezoek! Wat een feest.... weer lekker spelen met Kieke. De kids genoten van al het lekkers op tafel en van de dvd van het Zandkasteel die ze kado kregen van opa en Jeanne. Dat was een gezellige start van de dag.

Na een dik uurtje was het weer afscheid nemen en Georgens moest toch weer even huilen toen bleek dat iedereen weg was. Maar al snel wees hij weer naar buiten. Dat was een goed idee! Het was heerlijk weer buiten, dus jassen aan en buggy mee. Maarrrr.... Georgens dacht dat we met de auto weggingen en hij ging lachend bij de Volvo staan. Papa en mama waren toch echt niet van plan te gaan rijden. Of hij wilde of niet, er zou gewandelde worden. Nou, Georgens wilde dus niet en ging boos op de stoep zitten, verzette geen voet en wilde ook niet in de buggy. Dat duurde zo 5 minuten en toen liepen mama en papa rustig even door. Snel stond ons ondeugend mannetje op en volgde toch maar. Al was het onder luid protest. Na een paar honderd meter wilde hij wel in de wagen en na een kwartier sliep hij heerlijk onder de warme deken. We zijn helemaal naar Snowworld gelopen. Na die fikse trip heerlijk even koffie gedronken bij de Overste Hof. Dat vond Georgens helemaal geweldig. In de kinderstoel koekjes eten en alles bekijken. Rond half drie weer de terugweg ingezet.

Op weg naar huis, door het bos gewandeld. Georgens lag lekker onderuitgezakt een beetje te mijmeren. Totdat we een stelletje spelende kids met een stoere papa tegen het lijf liepen. Het was Vincent, met Roemer en Sisly. Ze waren lekker aan 't ravotten bij een beekje. Hier wilde Georgens wel even kijken. Reuze spannend; stokjes en steentjes gooien in het water. Na even gekeuveld te hebben gingen we allemaal op weg naar huis. Om 17.00 uur thuisgekomen van een heerlijke wandeling en toen lekker spaghetti gegeten. Dat ging er weer in een reuze tempo in bij onze kerel. Hij bleef om meer vragen en dat streelde mama die vandaag de potten en pannen ter hand had genomen.

Een ervaring om te delen:
De herfstzon, gaf zijn bruine huidje vandaag een prachtige gouden gloed. Ik wilde het zo graag op de foto vastleggen maar het was zooooo mooi dat ik het "beeld niet kon pakken".... Een heerlijk gevoel van liefde borrelde in me op daarzo in die warme herfstzon. Zo lang op gewacht en nu eindelijk daar,ons mannetje al die tijd al in ons hart en nu in ons midden. Dit soort "gouden momenten" van intens geluk..." Ik wil ze voor altijd vasthouden.

En nu gaat ons mannetje naar bed.

Een thibautje voor iedereen (dat is het woord voor kusje in het creools)

Welterusten allemaal!

• 08 November 2009 - 19:23

Cynthia:

Wat een lieve fot's weer, ik had al vernomen dat jullie in het bos gesignaleerd waren;-)

We wachten lekker tot het nieuwe jaar om eens te meeten maar Faas wilt wel graag een jongetje als vriendje...die meiden maken hem gek haha

Liefs Cynthia, Remko Faas en Lieve

• 08 November 2009 - 19:24

Marianne (Bertho):

Heerlijk om jullie verslagen te lezen! Wat fijn dat-ie zo goed heeft geslapen, en wat grappig dat-ie gewoon op de stoep ging zitten :-)

• 08 November 2009 - 19:41

Anita Geuze:

Heerlijk een relax zondag,dat is lekker genietten!

gr anita geuze en bups

• 08 November 2009 - 22:10

Jeanne,Ron En Dilini:

Wat een super foto's!! En fijn dat Georgens de nacht heeft door geslapen in z'n eigen bedje. Hopelijk lukt dat vannacht ook weer!!

liefs de Siesterwietjes

• 09 November 2009 - 08:44

Nicole Penders:

HEERLIJK....lieve mensen wat ben ik blij voor jullie! De wereld zal even op z'n kop staan en wat zal het wennen zijn...maar vooral allemaal in positieve zin.
    GENIET, veel liefs Niek

• 09 November 2009 - 18:27

H&C:

Vasthouden maar die momenten...