Dag 4 Afscheid van Haiti - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Dag 4 Afscheid van Haiti - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Dag 4 Afscheid van Haiti

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

30 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Na de lunch hebben we eerst geprobeerd Georgens een middagdutje te laten doen maar daar had ons mannetje niet veel zin in! Om 14.00 uur hadden we een afspraak met Stephanie om onze adoptie papieren door te nemen en de reis voor te bespreken. Georgens was inmiddels wel moe geworden en viel dus tijdens het gesprek op mijn arm in slaap ;-0 Tja zo gaat dat! Nadat we de alle info doorgenomen hadden hebben we nog wat souvenirs van GLA gekocht en onze verblijf afgerekend. Inmiddels was Georgens helaas weer wakker. Normaal slaapt hij 2 uurtjes of langer nu niet langer dan 3 kwartier.

Melanie vroeg of we nog even de nursery wilden bezoeken zodat we konden zien waar Georgens zijn eerste 2 jaar bij GLA heeft doorgebracht. We werden meegenomen naar de babykamers en de peuterkamers. Alle kindjes en nanny's zeiden ons gedag. De peuters kwamen allemaal op Georgens afrennen maar Georgens wilden alleen maar bij papa op de arm blijven. Later begrepen we van Brad en zijn vrouw Lois dat Georgens "klaar was" met de nursery. Hij had het er sinds een dag of 10 niet meer naar z'n zin.
Na ons bezoek begrepen we waarom. Het was er erg druk (veel lawaai van huilende kindjes), de kindjes kregen er weinig individuele aandacht ( dat kan ook haast niet anders) en het rook er ook niet al te fris

Maurice en ik waren gevoelsmatig helemaal nog niet "klaar" met de nursery...het maakte op ons diepe indruk om eindelijk de omgeving en situatie te zien waar onze zoon dagelijks vele uren heeft doorgebracht. Op het balkon zijn we toen even onze gedachten en gevoelens een beetje gaan ordenen, terwijl Georgens voor de laatste keer met de kinderen kon spelen.

Rond vijf uur hebben we hem samen in onze armen genomen en hebben we naar de prachtige zonsondergang gekeken... Een emotioneel momentje voor ons drietjes maar heel erg mooi zie de foto's.

De koffers zijn gepakt... we zijn er klaar voor. Steken jullie een kaarsje aan voor een veilige reis? We zien jullie snel,

Dikke knuf,

M,M,G

• 30 Oktober 2009 - 06:32

Anita Geuze:

prachtig!!

Op naar nederland,we duimen en bidden dat jullie een goedevlucht hebben.geniet dadelijk thuis en tot ziens

anita en bups

• 30 Oktober 2009 - 07:47

Mama:

de kaars brandt nog steed, ik denk aan jullie.
    mamam,oma

• 30 Oktober 2009 - 07:52

Jeanne,Ron En Dilini:

Fijn dat jullie hebben kunnen zien waar Georgens de meeste tijd heeft door gebracht. We kunnen ons goed voorstellen dat dat laatste moment op het balkon met de prachtige zonsondergang een emotioneel moment was.
    We laten de kaarsjes voor jullie branden voor een hele goede en rustige terug reis.

Heel veel liefs en tot zaterdag in Düsseldorf

De Siesterwieten XXXXXX

• 30 Oktober 2009 - 07:56

Diaan En Iris:

De fijnste en mooiste dingen in je leven kun je niet zien of aanraken,maar voel je met je hart!Wat een super intens afscheid...

Let goed op elkaar,heel veel toi toi toi met de terugreis.Houdt steentje in de buurt en kaarsje brand!

Liefs X

• 30 Oktober 2009 - 08:20

Melianthe:

prachtige foto's en een brok in mijn keel. We denken aan jullie. Hele goede reis terug naar huis!
    Melianthe, Wilbert en Keez.

• 30 Oktober 2009 - 08:28

Jenny:

Lieve Georgens (en mama en papa ook natuurlijk:-)

Wat fijn dat je eindelijk op reis bent naar Nederland. Ons mannetje is een half jaartje jonger dan jij dus ik kan me heel goed voorstellen hoe jou papa en mama zich de afgelopen twee jaar gevoeld hebben toen je er niet was.Ik ben dan ook vreselijk blij voor jullie dat jullie eindelijk onderweg zijn. Maak het papa en mama niet te moeilijk in et vliegtuig he, ze krigjen het er heel benauwd van als jij moet huilen tussen allemaal die mensen :-)Ik wens jullie een heel goeie reis en behouden thuis komst.

Dikke kus,
    Jenny

• 30 Oktober 2009 - 08:50

Josette:

Wat enorm leuk dit allemaal te lezen. En wat fijn dat alles goed gaat met jullie. Ik hoop dat jullie terugreis goed is verlopen. Voor Georgens wel effe een klimaatshock.Ik hoop dat Georgens snel zijn draai vindt bij jullie en in Nederland. Geniet ervan en wellicht tot over een aantal weken. Heel veel liefs, Josette

• 30 Oktober 2009 - 10:29

Chantal, Joep + Mika:

Prachtig zoals jullie alledrie stralen! Wat een rijkdom. Heel fijn dat Georgens al zo vertrouwd met jullie is.

Een hele goede terugreis en als jullie weer terug zijn, GENIETEN!

Liefs,
    Chantal, Joep + Mika

• 30 Oktober 2009 - 10:40

Liesbet:

Je ziet dat Georgens jullie al in zijn hartje heeft gesloten....

Sterkte met de vliegreis! Want dat is altijd al een hele belevenis voor kinderen en ouders. En in jullie situatie natuurlijk helemaal.

Jammer dat we er morgen niet bij kunnen zijn, maar we verheugen ons erop als jullie eraan toe zijn om bezoek te krijgen.

Dikke kussen van ons allemaal!

Liesbet, Danny, Robin, Vera en Jesper

• 30 Oktober 2009 - 10:58

Ruben & Co:

Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna, maar nog niet helemaal... Voor ons nog 1 nachtje slapen, voor jullie 1 nachtje vliegen en dan is het zover. Alles klinkt goed daar in GLA, we zijn erg blij wanneer we jullie met z'n 3en zien in Düsseldorf... We duimen voor een rustige vlucht en een vrolijke Gorgeous Georgens

• 30 Oktober 2009 - 14:16

Marga Theo Mergeline:

Wij wensen jullie een hele goede terug reis en een super geweldige aankomst in dusseldorf. Geniet er maar fijn van.

Trouwens het zijn echt prachtige foto`s.

Heel veel liefs Marga, Theo en Mergeline

PiekePelleJipIngridBart

• 30 Oktober 2009 - 21:10

Dorine Keijzer:

Ha Mireille en Maurice
    Net teruggekomen van een paar dagen weg lezen we alle geweldige verslagen van jullie (en de foto's niet te vergeten!). Dat jullie in al die hectiek nog de tijd een moeite vinden om iets persoonlijks te vermelden. Echt geweldig. Wij wachten op visum nu dus over een paar weekjes voor ons dezelfde tocht. Succes met de terugreis en dank voor jullie updates!

Dorine, Jan, Nicolien en Joselore (nog in Haiti)

• 31 Oktober 2009 - 07:55

Barbera En Marcel:

Nu ik dit schrijf zijn jullie bijna thuis, nog een kleine 2 uurtjes vliegen en dan zijn jullie er!

Wat een mooie verslagen en wat goed om te lezen en te zien dat het jullie goed gaat. Maar aan de andere kant lees en voel je ook de emoties en dat zal soms best zwaar zijn en heel dubbel voelen.
    Maar........ jullie zijn bijna thuis, hopelijk een rustige reis gehad,zonder al te veel huilen en andere taferelen....

Eindelijk samen thuis met jullie manneke!!!
    Geniet van de komende tijd en ik hoop dat Georgens snel zijn draai zal vinden en jullie natuurlijk ook!

Tot gauw!

Dikke kus
    Barbera en Marcel

• 01 November 2009 - 16:50

Marlon Hanssen:

Wat geweldig om al jullie verhalen te lezen!! Ik kan me voorstellen dat zo'n reis een geweldige indruk op jullie achter laat!! Heerlijk dat die kleine Georgens nu eindelijk in jullie armen ligt en we komen hem over een tijdje, na alle eerste hectiek, snel bewonderen!!

Liefs,
    Marlon, Roger, Wouter en Eva