Speelplezier op het balkon. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Speelplezier op het balkon. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Speelplezier op het balkon.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

29 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Georgens heeft vandaag een heel lang middagslaapje gedaan. Om half 4 moesten we hem echt weer wakker maken anders sliep ons mannetje weer gewoon door! We hebben de rest van de middag op het balkon van het mainhouse doorgebracht waar Georgens heerlijk heeft gespeeld met ons maar ook met de kindjes. We willen jullie de leuke en vrolijke speelmomenten niet onthouden want Georgens had het reuze naar zijn zin! Aan het eind van de middag hebben we samen een beetje afscheid genomen van het mooie bergachtige landschap van Haiti. Het is zo'n mooi land, prachtig groen. Het is jammer dat je hier niet zo makkelijk kunt reizen anders zouden we hier graag nog snel een keer terug willen komen.

Genieten jullie even met ons mee?

Dikke knuffel van Georgens want sinds vanmiddag deelt hij ook gul kusjes uit aan papa en mama ;-)

Maurice, Mireille & Georgens

• 29 Oktober 2009 - 06:06

Ellis (T):

Wat een lieve foto's, en gelukkig: Georgens lacht steeds vaker spontaan naar het vogeltje! Heel veel plezier nog daar, en alvast een goeie terugvlucht samen gewenst!
    Liefs, Ellis

• 29 Oktober 2009 - 07:41

Jeanne,Ron En Dilini:

Wat een super mooie foto's. Je ziet aan Georgens dat hij het ontzettend naar zijn zin heeft bij jullie. En dat kussen, oh wat geweldig!!!

Geniet nog maar even van het mooie Haiti.

Liefs de Siesterwieten xxxx

• 29 Oktober 2009 - 07:43

Patricia:

Wat leuk om de verandering te zien tussen de eerste foto's en deze. Succes met de laatste voorbereiding voor de grote terugreis. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt zodat we jullie zaterdag veilig in onze armen kunnen sluiten.

Knuffels
    Patries, Paul en Djoun

• 29 Oktober 2009 - 08:00

Roger En Monique:

HEERLIJK om te zien, deze prachtige speelfoto's. Geweldig dat jullie ons zo laten meegenieten. Met die mooie lach steelt Georgens nu al compleet de show.

We kijken enorm uit naar Zaterdag!!!!!! YIIIHHAHHHH, Georgens is coming.

Liefs, die 2 oet Zöstere.

• 29 Oktober 2009 - 08:02

Marlies Frissen:

Dat ziet er goed uit, een gelukkige mam met haar zoontje. Wat een koppel! Liefs, Marlies

• 29 Oktober 2009 - 08:11

Cynthia:

Wat zijn dat prachtige momenten vastgelegd voor herrinneringen.

Lekker jong is het toch!

Liefs Cynthia en remko
    Faas en Lieve

• 29 Oktober 2009 - 13:05

Monique:

Ook ik lees jullie reisverslagen iedere dag en ik krijg er iedere keer tranen van in mijn ogen. Ik ben heel blij voor jullie dat het zo goed gaat jullie zien er ook echt super gelukkig uit. Heel veel sterkte voor de terugreis. Liefs Monique (zussie van Diana)

• 29 Oktober 2009 - 14:27

Anita Geuze:

ik geniet mee!11Prachtig land,mooie kindertjes,heerlijk jullie zien te genietten!!

geniet

anita en bups

• 29 Oktober 2009 - 16:07

Tom, Ingrid & Co:

Echt supermooie foto's,... wat een schatje hè!
    Ook wij wensen jullie alvast een behouden terugreis!

dikke kus van ons