Hallo van Vliegveld Dusseldorf! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Hallo van Vliegveld Dusseldorf! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Hallo van Vliegveld Dusseldorf!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

25 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Hallo allemaal!

Ik weet dat mijn zusje nu helemaal staat te flippen van ongeloof, maar we hebben een computer bij de boardingroom gevonden ;-)! We zijn net door de douane gegaan en onze koffers zijn ingeklaard. Nu is het aftellen voor vertrek echt begonnen.

Vanochten zijn we rond 9.15 uur vanuit Heerlen vertrokken en heel relaxed naar Dusseldorf gereden. Nog even op de vlieghaven samen met opa en Jeanne gegeten en toen toch maar afscheid genomen. Want dat moment moet er dan toch van komen. We zijn zenuwachtig maar ook weer niet. We hebben zoveel voorbereid en de rest moeten we gewoon over ons heen laten komen.

De grote reis is nu dus begonnen! We stappen over 40 minuten in het vliegtuig! Op naar Miami!

We hebben vanochtend nog zoveel lieve sms-jes ontvangen heel erg leuk hoor! We zullen alle kindjes lieve knuffels en groetjes van jullie geven.

Lieve groet van ons hier op de luchthaven. En kan er even iemand mijn zusje kalmeren die me nu helemaal voor gek verklaard dat ik zelfs een uur voor vertrek nog aan de computer zit ;-) !!

Lieve tante El ik beloof dat ik na Haiti gedwongen ga afkicken van mijn mailverslaving.

Dikke kus van ons tweetjes en tot snel vanuit Haiti een verslag over ons drietjes!

Ready for take off......10-9-8-7-6-5-5-3-2-1-0 Haiti here we come!

Maurice en Mireille

• 25 Oktober 2009 - 12:22

Keppel:

En nu instappen en wegwezen jullie ;-)

XXX

• 25 Oktober 2009 - 12:42

Anita Geuze:

Ha ha

mailverslaving....heb ik nog steeds niet verleerd....

Goede reis en tot over een paar uurtjes vanuit Amerika of Haiti...en nu hup op naar georgens!!

rinus en anita geuze en bups!

• 25 Oktober 2009 - 14:07

Jeanne, Ron & Dilini:

Een fijne vlucht en tot gauw. Georgens here they Come!!!!!

Liefs Jeanne, Ron & Dilini XXXXXXXX

• 25 Oktober 2009 - 14:14

Ellis:

Lieve Papa en Mama van Georgens,

Ik ben gelukkig kalm en relaxed. Had eigenlijk ook niet anders verwacht dan dat je op zoek zou gaan naar internet aansluiting. Tenslotte ben ik je zus en ken ik je als geen ander. Het is je vergeven. Zo ga nu snel ons neefje halen, want Kieke wordt ongeduldig en zoekt iemand om "Lang zal hij leven" mee te zingen.

We houden van jullie en doe voorzichtig.

Tot snel.
    Dikke kus voor jullie alle 3

Heel veel liefs,
    Richard, Ellis, Kieke en Oma (zit nu naast me)

• 25 Oktober 2009 - 19:28

Melianthe:

Geweldig omdat dit zo mee te kunnen lezen.
    Jullie zitten nu in Miami.
    Morgen de dag van jullie leven. Geniet met volle teugen!!
    Slaap lekker. (als dat lukt...)

Liefs Melianthe, Wilbert en Keez.

• 25 Oktober 2009 - 22:28

Ruben & Co:

Nu in Miami, nog een paar uur en dan is Heerle weer een fantastisch gezin rijker. We zijn erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Te spannend allemaal!!

JRR

• 25 Oktober 2009 - 22:52

Carin Delnoije:

Hallo jullie tweetjes onderweg naar Haitie, wij leven met jullie mee en volgen jullie reis, naar Georgens, liefs , dikke knuffel en tot volgende week !, nog een keer zondag en jullie zijn met z,n drietjes gezellig thuis !!!!

• 26 Oktober 2009 - 07:51

Mama:

Ik heb tot nu alles gevolgd,gaar goed.sms ook ontvangen.knuffel voor jullie drieen.
    kus mama omaOMA

• 26 Oktober 2009 - 08:46

Tom, Ingrid & Co:

Fantastisch!! Geniet ervan, en wees voorzichtig!

Dikke kus voor jullie drietjes!

• 26 Oktober 2009 - 08:59

Marga:

Hoop dat jullie nu nog even lekker kunnen slapen en dat jullie straks helemaal fit zijn voor de allereerste ontmoeting met Georgens. Geniet van alles wat er komen gaat.

Heel veel liefs Marga, Theo en Mergeline

• 26 Oktober 2009 - 11:44

Paul Hissink:

Goedemorgen,

It's 07.40 am in sunny Miami and you're about to fly to Port au Prince.

Hallo daar,

Jullie zitten vast aan de donuts cq scrambled egg's. Goede reis dadelijk en nu gaat het toch echt gebeuren.

• 26 Oktober 2009 - 14:52

Janneke:

Vandaag is het Georgens dag!!! HOERA, eindelijk!! Knuffel jullie mannetje maar flink en geniet van elkaar!
    Een hele fijne tijd gewenst in Haiti.

Groetjes van Janneke, mams van Lairson en Marjorie.

• 26 Oktober 2009 - 20:38

MAMA,OMA:

Wat een prachtige foto's
    Jullie stralen alle drie,
    wat een geluk. Geweldig
    hoe smakelijk Georgens zit te eten.Een knuffel voor jullie,tot gauw.
    mama,oma