Hieperdepiep Hoera! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Hieperdepiep Hoera! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Hieperdepiep Hoera!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

21 Juni 2010 | Nederland, Heerlen

Georgens oefent al een aantal weken met drie krampachtige vingertjes in de lucht zijn verjaardag “droog” maar afgelopen weekend was het dan eindelijk zover. Onze bink was jarig en is nu 3 jaar! Eindelijk konden we zijn verjaardag samen vieren en dat hebben we dan ook uitbundig gedaan. De vlag hing uit, aan het raam een poster met de jarige jop, slingers en ballonnen door het hele huis, de stoel versierd, de koelkast goed gevuld, onze stemmen gesmeerd, de kaarsjes op de taart... en feesten maar...

Pfff op de valreep dreigde het nog even mis te gaan want we waren alledrie snipverkouden. Het zal toch niet gebeuren dat we met hese stem, tussen de hoesbuien door, naar ademsnakkend, het Lang Zal Ze Leven zouden moeten gaan playbacken! Gelukkig hebben we de spelbreker nog even goed weten te onderdrukken. Want gefeest zou er worden.

Zaterdagochtend hebben we de aftrap als gezin genomen met een gezellig ontbijt met natuurlijk een paar kleine pakjes. Blij met de mooie en lieve kaarten op tafel (bedankt o.a. Caro, Lynette en alle anderen!!) Georgens zat glunderend aan tafel en zong uit volle borst met ons mee. ’ S Middags kwam de familie onze kanjer toezingen en verwennen. Spelen met neefjes en nichtje en vooral ook genieten van de waterbaan buiten. Georgens vond het helemaal top.

Zondag was het dubbel feest na een onvergetelijke moederdag in mei mocht nu ook papa Maurice voor het eerst een echte vaderdag beleven. Georgens had weliswaar papa al laten zien waar zijn pakje verstopt lag, maar dat hadden ze gelukkig voor mama weer geheim weten te houden (duhuh!). In ieder geval waren we rond de klok van 10 uur (ja feesten is vermoeiend en dan moet je uitslapen) met zijn allen in staat om papa te verrassen. Deze zat prinsheerlijk in de kussens en liet zich de verwennerij van zoonlief maar al te graag aanleunen. Helemaal trots was papa Maurice op zijn voetbalstropdas die hij dan ook de hele zondag gedragen heeft.

Zondag (20 juni) was Georgens echt jarig dus we deden het feest gewoon nog eens dunnetjes over met wat vriendjes en vriendinnetjes van Georgens. Vanaf 13.00 uur kwamen steeds weer nieuwe speelmaatjes feesten en spelen en was het een gezellige boel. Ons mannetje heeft heerlijk kunnen stoeien en is ontzettend verwend. Hij rolde dan ook moe maar voldaan zijn bedje in en vertelde dat hij het heel leuk vond om jarig te zijn.

Vandaag hebben we nog maar een laatste ronde bij Villa Kakelbont gedaan. Op de deur stond het al groots aangekondigd op een affiche: Georgens wordt 3 jaar hiep, hiep, hoera! Bij binnenkomst werd Georgens meteen gekroond en getroond! De ochtend zou helemaal in het teken staan van het feest. Georgens mocht op de troon, al trommelend het zangkoor ondersteunen bij een aantal liedjes ter ere van zijn verjaardag. Daarna mocht hij met de toverstaf zijn maatjes in slaap toveren en weer wakker goochelen ( jaahaaa!) en dan zou er op tafel een verrassing staan (oftewel de mand met gekleurde badeendjes die we die ochtend had achtergelaten)! Fijn dat er foto’s gemaakt zijn door de leidsters zo kan iedereen even meegenieten.

3 jaar! zo leuk, maar oohhh help wat vliegt de tijd! Volgend jaar gaat deze stoere vent al naar school!

• 21 Juni 2010 - 21:57

Lynette:

Wat is hij toch een enig mannetje !
    En wat een leuke foto's weer.
    Heel veel liefs en heel veel groetjes !

• 22 Juni 2010 - 07:37

Anita Geuze:

Georgens alsnog van harte,en inderdaad de tijd vliegt!!!!De tijd dat papa en mama op je gewacht hebben leek niet voorbij te gaan....en nu..gaat de tijd veel en veel te snel!
    geniet maar dubbel

anita geuze en bups

• 22 Juni 2010 - 11:14

Jeanne,Ron & Dilini:

Wat een leuke foto's dat getuigd van een geweldig feest. We vonden het ontzettend jammer dat we er niet bij konden zijn.MAARRRR die schade halen we snel in. Want Dilini roept nog steeds om "Georgens kuffele" en zegt ook dat ze "Georgens sjatje" is.
    Tot gauw,

dikke kus frum us xxx

• 22 Juni 2010 - 12:04

Harrie Schlechtriem:

Hieperdepiep Hoera.

Georgens van Harte proficiat met je 3e verjaardag, ook natuurlijk voor jouw pappa en mamma.

Oh ja die kroon staat je geweldig.

Groetjes Harrie

• 22 Juni 2010 - 18:43

Marlies Frissen:

Wat een feest! Ik krijg heimwee naar weleer. Van harte proficiat jullie allemaal en veel naplezier toegewenst. En .... op naar het volgenden feest, jullie verzinnen wel weer wat, al is het maar dat jullie het leven ten volle vieren. Gluckpilsen :-) Lieve groet, Marlies