Sleetje rijden! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Sleetje rijden! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Sleetje rijden!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

03 Januari 2010 | Nederland, Heerlen

Zondag was het weer tijd voor een gezellig "treffen" met de Steentjes! Maurice en Georgens deden nog wat circusoefeningen ter voorbereiding ;-)Want als de Steentjes komen dan moet je in goede conditie zijn zowel mentaal als physique! Voetballen, zingen, dansen, grappen en grollen niets is te gek.
Rond 11.00 uur stond de bus voor de deur en rolden ze er een voor een uit! Wat een feest weer op elkaar te zien. Na even een dikke nieuwjaarsknuffel en kopje thee/koffie met lekkers konden we er tegenaan! Op naar een flink partijtje sleetje rijden. De steentjes waren goed voorbereid met 4 sleetjes gingen we op weg. Natuurlijk werden er onderweg de nodige sneeuwballengevechten gehouden om op te warmen. Al gauw kwam de berg waar het ging gebeuren in zicht! Iedereen nam zijn of haar kans waar om even heerlijk naar beneden te scheuren. Jammer dat er geen sleeplift was en natuurlijk geen "koek en Zopie". Voor de rest was het perfect zo luidde het onverdeelde oordeel.

Georgens vond het sleetje rijden een geweldige ervaring! Niks koud of moe of eng! Gewoon, lekker hard met Pelle de berg af en gillen maar! Heerlijk geslapen die middag en lekker geknuffeld en gespeeld met Pieke.Rond 14.30 waren we weer thuis en ging onze chocoprins even onder zeil. De kids op de bank onder de deken en wij achter de pannen om warme chocolademelk en worst met tosties te maken. Dat ging er wel in bij iedereen. We gloeiden nog flink na! Een prima basis voor een glaasje "gluhwein" als afzakkertje... te leuk en gezellig. Jammer, aan alles komt een eind ook een bezoekje van de Steentjes... We wuifden hun met enige spijt weer uit en hopen dat een volgend bezoekje niet te lang op zich laat wachten...