Even bijkomen van oud en nieuw! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Even bijkomen van oud en nieuw! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Even bijkomen van oud en nieuw!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

04 Januari 2010 | Nederland, Heerlen

Ja inderdaad even bijkomen! Niet dat we laat in bed waren ofzo maar het leek wel of het hele jaar zo ongeveer even de revue passeerde ouderjaars avond. Ron,Jeanne en Dilini kwamen gezellig even een vorkje meeprikken en we hadden allemaal zoiets van....Prima laat ons maar gewoon even lekker keuvelen met de kids en vooral niet teveel andere toeters en bellen...! We hebben onze handen nog even vol aan onszelf, het nieuwe leventje en de indrukken van de laatste maanden. Het een plaatsje geven van de soms stressvolle wachttijd van de afgelopen jaren en alles wat ermee samenhangt hakt er toch flink in.

Dilini en Georgens aten lekker mee aan tafel en speelden met het speelgoed uit de kast. Dilini was erg knuffelig en wilde regelmatig even een kusje stelen van Georgens. Ons binkie liet het zich allemaal welgevallen totdat Dilini iets te pittig begon te zoenen en haast op zijn schoot zat. De vrouwenversierder schoot toen maar snel onder de bank en zocht dekking ;-)

De kids keken gezellig samen "Het Zandkasteel" en gingen rond de klok van 21.00 uur lekker slapen. Dilini werd helemaal niet wakker van het vuurwerk en Georgens werd rond 01.00 uur toch nog wakker van een laatste flinke klapper. Hij kwam gezellig nog even mee naar beneden en zwaaide kort daarna vriendinnetje Dilini nog uit. Lekker samen met papa en mama daarna in ons holletje gekropen. Het nieuwe jaar met z'n drietjes in bed ingeluid, heerlijk wat een rijkdom! Dat hebben we stilletjes nog even in zijn slaperige oortjes gefluisterd. Hebben het zwartje knuisje de hele nacht in onze handjes gehouden. Zo blij zijn we dat we eindelijk samen zijn. 2010 had voor ons niet mooier kunnen beginnen.

Voor iedereen een heel bijzonder, liefdevol, gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst en dank voor alle steun en mooie momenten in 2009!

• 05 Januari 2010 - 10:07

Tom, Ingrid & Co:

Geniet maar lekker van elkaar, en van de kleine dingen des levens... ze zijn zo bijzonder!

Het allerbeste voor 2010!!

xxxxx