Een dag vol missies - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Een dag vol missies - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Een dag vol missies

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

19 November 2009 | Nederland, Heerlen

Zo dat was even een prettige nacht! Georgens lag gisterenavond op tijd in bed, heeft de hele nacht in zijn eigen holletje geslapen en vanochtend op zijn potje gepoept! De dag kon al niet meer stuk ;-)
Ik moet soms me soms zelf even knijpen als ik die dingen allemaal even van een afstandje bekijk; Wij in pyjama met coupe windhoos, Georgens op het potje omringd met speelgoed en vervolgens weer met z'n drietjes de indianendans om die pot met een drol erin. Vervolgens wordt er uitgebreid afscheid genomen van de productie door hem na te zwaaien als hij door het toilet spoelt.... Nu wil Georgens natuurlijk ook altijd kijken als wij toileteren. Dat is voor ons wel wennen want bij ons gaat normaliter de deur steevast dicht en is dit echt een momentje voor onszelf.

Maar goed vandaag dus op tijd op en samen ontbeten. Daarna zijn mama en Georgens samen naar de supermarkt gegaan en ging Maurice naar de bouwmarkt om materiaal en een nieuwe boormachine te kopen. Georgens mocht vandaag mee in de kar en gooide weer als een echte goede hulp de boodschappen netjes in de kar. Het ging allemaal prima totdat we bij de kassa kwamen. In een onbewaakt moment had hij een pak yoghurt geopend en zat er met z'n vingers in... Mhmmmm lekker! De dame aan de kassa vond het amusant en ik lachte ook maar een beetje schaapachtig, eigen schuld dikke bult had ik maar beter moeten opletten. Thuisgekomen hielp de kleine man ook met het uitpakken van de spullen en mocht hij de vaatwasser mee inruimen, de wasmachine en de droger vullen. Dit soort huishoudelijke klussen vindt hij schitterend om te doen en het helpt mij om toch tussen de bedrijven door nog iets in het huishouden gedaan te krijgen.

Inmiddels was het lunchtijd en aten we gezellig met z'n drietjes. Dat zijn echt mooie momenten samen waar we volop van genieten. Georgens was zoooo lief en grappig vandaag, echt een verschil met zijn ondeugende buien van de laatste 2 dagen. We speelden gezellig kiekeboe, deze vuist op deze vuist en deden handje klap met z'n allen. Daar geniet hij ontzettend van en hij heeft dan een smile van oor tot oor. Maurice en ik krijgen als dank een vette high five van onze rakker en dat voelt zo heerlijk. Dan denk ik telkens weer dit is echt een droom die uitgekomen is en het is nog leuker en fijner dan we al dachten.

Rond de 14.00 uur stapten we in de auto richting Sittard. We wilden oma Tonnie een bezoekje brengen en Mireille wilde nog even naar de stad. In de auto viel Georgens gelukkig in slaap en we konden hem zonder problemen al slapend in de buggy de stad in nemen. Maurice ging alvast wat eerder naar oma en Mireille dook lekker nog even wat kledingwinkels in... ooohhhh heerlijk het is echt een tijd geleden dat ik echt geshopt heb. Even een uurtje voor mezelf, lekker!

Nadat we van oma afscheid genomen hadden zijn we nog even bij opa Ad in Beek de aanhanger op gaan halen. Morgen gaat Maurice met hulp van Ron, onze tot boom uitgegroeide hazelaar in de tuin snoeien. Even nog bij opa spelen en in de auto en daarna op naar huis. Georgens had lekker trek dus at een hele kom macaroni, een bakje appelmoes en een danoontje en daarna werd nog even gestoeid. Om 19.00 uur even uitrusten bij het Zandkasteel en om 19.30 uur in bad en daarna naar bed. Om 21.00 uur sliep onze reus en wij hebben vandaag een super dag gehad.

Welterusten!

Wij zijn dik tevreden, wat kan het leven toch soms mooi zijn. Maar onze gedachten blijven ook uitgaan naar onze vrienden die wachten op hun paspoort zodat ook zei net als wij en een ander bevriend adoptiestel hun mannetje voor de feestdagen thuis hebben.

• 20 November 2009 - 08:51

Anita Geuze:

Heerlijk genietend al van elkaar....en we duimen mee voor iedereen die nog wachtende is op een spetter.....

anita en bups

• 20 November 2009 - 17:01

Cynthia:

hahahha welkom in je privetijd is voorbij...hier staan er 2 ook bij je als je op de plee zit en ... de deur dicht neeeeeeeee dan is het gillen dus zit ik met de deur open en Lieve veegt de billen dan wel af hahaha
    Jullie doen het super hoor! En die buien horen er ook echt bij!

Liefs oet heele

• 21 November 2009 - 10:39

Egelse:

een super dag inderdaad.
    Zo komen er nog heel veel en ook sommige mindere.
    voorzichtig met de boom omhakken

papadj