Jippie we zitten in MOI !!! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Jippie we zitten in MOI !!! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Jippie we zitten in MOI !!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

07 Juni 2009 | Nederland, Heerlen

Hallo allemaal!

Goed nieuws! Gisteren ontvingen we het bericht dat Georgens papieren vandaag worden verstuurd naar het ministerie van justitie voor de laatste stap, MOI! Een procedure stap die ongeveer tussen de 4 en 6 maanden zal duren. Ook hier zijn weer geen heldere tijdlijnen voor te geven. Daarna volgt nog het aanvragen van paspoort en Visum. Dit duurt ook nog een paar maanden. En dat betekent dat we weer een stukje dichterbij Georgens komen. Of het voor het einde van het jaar gaat lukken weten we niet. Duimen jullie ook? Fijn!

Met het goede nieuws kregen we ook een prachtige up-date met een klein filmpje waarop onze zoon ook live te zien is! Hij keek wat verlegen de camera in maar was vrolijk als altijd.

Over een paar dagen, op 20 juni viert Georgens zijn 2e verjaardag bij zijn adoptievriendjes in GLA. Natuurlijk zijn we in gedachte bij hem. We sturen hem alvast dikke kussen en knuffels vanuit Nederland.

• 08 Juni 2009 - 18:45

De Hissinkjes:

Gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws en dit gaat gewoon maximaal 3 maanden duren en dan snel afreizen. We duimen hard mee.

Groetjes
    Patricia, Paul en Djounica

• 08 Juni 2009 - 18:55

Anita Geuze:

wauw.....gefeliciteerd!1Ik zag dat jullie met drie flashers gelijk de moi ingegaan zijn,hopelijk er samen snel weer uit!!Ik duim en bid voor jullie!!
    geniet van het mooie filmpje van jullie zoon en alvast van harte met zijn tweede verjaardag,de volgende viert hij lekker samen met paps en mams!

gr anita geuze en bups

• 08 Juni 2009 - 19:01

Ruben En Co:

he wat een goed nieuws!!! he he

• 08 Juni 2009 - 19:16

Papa & Mama Ziggy:

Super dat jullie alweer een halte verder zijn! En wat voor een: de LAATSTE!!!!!
    Begin nu toch echt maar eens als de wiedeweerga aan dat kamertje!
    Zorgen jullie nu voor de volgende champagne fles zodra de MOI entree van Ziggy een feit is?!

XXX
    Rob & Marina

• 08 Juni 2009 - 19:20

Janneke:

VAN HARTE GEFELICITEERD!! Wat een goed nieuws zeg! Geniet er lekker van. Hopelijk gaan jullie snel de MOI door. Op naar Georgens.

Groetjes van Janneke.
    www.familieroskam.nl

• 08 Juni 2009 - 19:36

Jan Vivianne En Kyra:

Yippie wat een werelds nieuws.
    Wij duimen voor dit jaar!!
    Alvast proficiat met jullie kanjers tweede verjaardag.

Groetjes Jan Vivianne en Kyra oet Aelse

• 08 Juni 2009 - 20:12

Liesbet:

Van dit soort berichtjes in de mailbox wordt een mens toch weer helemaal gelukkig!

Wat zijn we heeeeeeeeeeeeeel erg blij voor jullie!

Dikke kus,
    Liesbet

• 09 Juni 2009 - 06:35

Jeanne & Ron:

Super, wat een geweldig nieuws. We duimen heel erg mee. Het gaat dit jaar absoluut lukken!!!

Groetjes en veel Liefs,
    Jeanne & Ron

• 09 Juni 2009 - 19:45

Henry & Christel:

Wij gunnen het jullie van harte!! Wie van ons gaat nu als eerste naar Haïti? Nu hebben jullie een voorsprong.

• 10 Juni 2009 - 13:28

Daisy:

Wat een super nieuws! Proficiat! En tuurlijk gaat het dit jaar nog lukken.
    Alvast van harte gefeliciteerd met zijn 2e verjaardag.
    Daisy

• 18 Juni 2009 - 11:26

MeliantheWilbertKeez:

Fijn, eindelijk weer goed nieuws. Nu komt het echt dichterbij. Geniet er van!
    En voor overmorgen heel veel knuffels en liefs uit Sittard. We denken aan 'm.

• 20 Juni 2009 - 09:25

Marlies:

Wat een fantastisch nieuws! Jullie knulletje viert nu zijn verjaardag nog even bij zijn vriendjes, maar volgend jaar wordt het een knal van een kinderfeestje bij jullie! Geniet maar lekker van het goeie nieuws. Tot kijk

• 20 Juni 2009 - 12:43

Harrie Schlechtriem:

Hallo Mireille, Hallo Maurice, Van harte proficiat met de verjaardag van jullie zoontje Georgens. Volgend jaar kunnen jullie lekker samen de heerlijke taart aansnijden en de kaarsjes uitblazen. Duim voor jullie dat nu alles snel gaat.

Groetjes Harrie

• 21 Juni 2009 - 07:40

Rob & Marina:

VAN HARTE GEFELICITEERD met de verjaardag van jullie kleine kanjer!

Dikke X uit Panningen
    en xxxx van Ziggy uit Haiti

• 21 Juni 2009 - 18:00

Roger En Monique:

HIEPERDEPIEP HOERA, Georgens is 2 jaar!!!

Van harte gefeliciteerd met jullie lieve schat. We kijken met jullie uit naar zijn volgende verjaardag en dan wordt het echt samen kaarsjes uitblazen!!! Jullie zitten in de laatste fase dus dat gaat zeker lukken.
    Lieve groetjes en een dikke knuffel.

• 08 Juli 2009 - 13:54

Marga:

Hoi Mireille en Maurice,

He he eindelijk is het me dan gelukt om op jullie blog te komen, de link deed het iedere keer niet. Gefeliciteerd had ik jullie al. Hoop dat het bij de MOI als een sneltrein gaat lopen.

Groetjes Marga en Theo