Georgens uit Parquet - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Georgens uit Parquet - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Georgens uit Parquet

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

01 Maart 2009 | Nederland, Heerlen

10 februari jl. kregen we het goede nieuws dat na 3,5 maand wachten ons dossier uit Parquet is. Dit traject hebben we redelijk snel doorlopen in tegenstelling tot de eerste stappen in de adoptieprocedure. We zijn dan ook dolblij en kijken vol vertrouwen richting 2009 het jaar waarin we hopelijk eindelijk onze zoon in onze armen zullen gaan sluiten. De volgende stap in de procedure is de rechtbank. hier staat weer een gemiddelde wachttijd van 3 maanden voor. We zullen zien hoe we hier doorheen rollen. We houden jullie op de hoogte! Ondertussen maar lekker genieten van de mooie foto's en verhalen van ons pittige, vrolijke mannetje!

Tot snel weer!

• 01 Maart 2009 - 19:10

Maurice:

Even testen of er ook berichtjes geplaatst kunnen worden want dat is natuurlijk wel zo leuk!

Groetjes,

MC2

• 06 Maart 2009 - 14:12

JAn Vivianne En Kyra:

Hallo Papa en mama

YES eindelijk een stapje verder in deze ellenlange procedure.

Groetjes Jan Vivianne en Kyra oet Aelse

• 07 Maart 2009 - 19:27

Liesbet:

TOP!! Wat een goed bericht. Zo zie je, we hebben ons te lang niet meer echt gesproken. Na jullie vakantie echt snel agenda´s trekken.