Nieuws van Georgens uit GLA ! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Nieuws van Georgens uit GLA ! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Nieuws van Georgens uit GLA !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

14 Juli 2009 | Nederland, Heerlen

In de up-date van GLA van Juni konden we lezen dat het de laatste tijd erg veel geregend heeft in Haitie. Iedereen is toe aan een beetje zon en is de nattigheid meer dan zat. Over Georgens was het volgende nieuws te melden:

Georgens is een slim energiek en pienter mannetje. Hij speelt graag treintje met zijn vrijwilligster en maakt daarbij trots geluidjes die op de fluit van een stoomtrein lijken!

Verder geniet hij ervan om op de trampoline te springen met iedereen die hij maar zover kan krijgen. Hij kan goed traplopen en heeft hier ook heel veel plezier in.

Georgens is ook dol op dansen en hij is dan ook regelmatig swingend op het balkon van het weeshuis te vinden. Maar is de speeltijd voorbij dan is hij ook heel erg teleurgesteld als hij weer naar de zaal gebracht wordt. Hij huilt dan dikke tranen en is dan echt heel verdrietig. Eenmaal aangekomen op de zaal zoekt hij dan toch wel weer snel een vriendje op of pakt wat speelgoed en amuseert zich weer.

Boekjes lezen is ook een favoriete bezigheid. Hij kijkt graag samen met de vrijwilligers in boekjes en hij vindt het helemaal geweldig om de fotoboekjes te bekijken die we voor hem gemaakt hebben. Hij kijkt graag naar de foto's van ons en van de rest van de familie. Hij zegt dan ook al mama en oefent nog een beetje met papa!

Van Nederlandse adoptie-ouders die recent GLA bezochten hoorden we dat Georgens een mannetje is met grote voetjes!

Zoals we al eerder schreven zitten we in de laatste fase van ons adoptieproces en hopen we nog steeds dat we eind van het jaar mogen afreizen.We hebben verder geen indicatie over concrete tijdlijnen maar het einde komt in ieder geval een beetje in zicht.

Ook namens Georgens wensen we iedereen een fijne vakantie toe en danken we jullie voor jullie lieve reacties en onvoorwaardelijke steun.

Dikke knuffel van ons drietjes,

Maurice, Mireille en Georgens

• 14 Juli 2009 - 20:15

Taiji Marlies:

Jullie ook een fijne vakantie toegewenst met deze goede vooruitzichten. Fijn voor jullie alle drie!
    groetjes, Marlies

• 14 Juli 2009 - 20:29

P, P En Djounica:

Hallo lieverds,

even dacht ik dat jullie dat laatste goede bericht hadden gekregen toen ik de titel las. Maar dat komt er beslist snel aan. Heel veel sterkte die laatste periode en we gaan alvast beginnen met het maken van een spandoek voor op de luchthaven.

Groetjes,
    Patries, Paul en Djoun

• 15 Juli 2009 - 06:01

Henry & Christel:

Ga de trompoline maar alvast kopen, jumpen maar en spring samen naar het einde van het jaar!! Een fijn gevoel toch dat Georgens zo vrolijk is, Leefs oet Gelaen.

• 15 Juli 2009 - 12:52

Anita Geuze:

Hoi mireille en maurice

Jullie krijgen een prachtig mannetje!Nu de laatste hobbels nog nemen en dan hop op naar Haiti!!!
    enne die hele grote voeten ,valt wel mee hoor!!Hij is keurig in proportie!Een schat!!

gr anita geuze en bups,geniet van jullie laatste vakantie met zijn tweetjes

• 16 Juli 2009 - 19:42

Jeanne En Ron:

Fijn om te lezen dat Georgens zo vrolijk mannetje is.
    We hopen zo voor jullie dat het nu allemaal voorspoedig gaat verlopen en dat jullie Georgens snel in de armen mogen sluiten.

liefs Jeanne en Ron

• 17 Juli 2009 - 12:16

Ruben:

Ik leef ook op grote voet want die heb je nodig om goed te kunnen dansen!