Georgens 4 jaar! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu Georgens 4 jaar! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mireille Caubo - WaarBenJij.nu

Georgens 4 jaar!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mireille

22 Juli 2011 | Nederland, Heerlen

Amper een dag nadat we van vakantie terug kwamen was Georgens jarige. 4 jaar werd onze kanjer alweer. Niet te geloven dat dit kleine mannetje alweer zijn tweede verjaardag thuis viert.

's morgens gingen we samen naar Kakelbont om samen met de kindjes te vieren. Georgens had hier enorm naar uitgekeken. De mand vol verrassingen hadden we al voor de vakantie klaargemaakt en mocht hij dan eindelijk gaan uitdelen. Bij het KDV maken ze er altijd een geweldig groot feest van.

's middags lekker met z'n drietjes verder gefeest met een kleine taart en kadootjes. Georgens genoot en wij niet minder. Een kleine voorproef voor het grote feest op zondag. We boften dit jaar met het mooie weer.
De tuin werd versiert evenals de rest van het huis.

Tijdens de feestweek was er ook nog de "wendag" bij de basisschool. Ook hier was Georgens natuurlijk van harte welkom maar het was wel wat veel van het goede allemaal. Georgens vindt het nog steeds moeilijk om afscheid te nemen en nu was dit aan de orde van de dag geweest. Eerst zijn vriendje Runne achterlaten toen de tweeling op het tweede vakantie adres, toen de hondjes Yoko en Spino en nu het naderende afscheid van Kakelbont.... Georgens was zichtbaar en voelbaar even uit het lood geslagen. De nachten werden weer doorgebracht op mama's buik en de onrust straalde uit de oogjes van ons mannetje. Toch vonden we na de festiviteiten en het leuke kennismakingsbezoek na een aantal weken onze rust weer en maakte ons binkje alweer een paar belangrijke stapjes.

De ontdekking dat hij in mama's en papa's hartje geboren is en niet in mama's buik , dat zijn buikje bruin is en dat van ons wit maar ook dat je fietsen kunt zonder zijwieltjes en dat je kunt lopen op water als je in een bal met lucht gevuld zit tenminste. Maar daarvoor moet je toch echt wel naar de kermis of naar Continium ;-)

Anyway, 4 worden is vet cool vond onze kleine man. Enne... in Italie heb je een Ohhh-denne bos en dat is heel donker en dan moet je kling-klokje klingelinge ling zingen. Dat is kleuterlogica! Georgens maakte ons even duidelijk dat hij in gedachten even terug was op weg naar ons vakantie adres waar we dagelijks langs een naaldbos reden. Een dennenboom is in zijn vocabulaire een Ohhh-dennenboom ( als in het lied) en dat linkt weer met kerst. Met kerst zingen we Kling, klokje.... dusssssss Je snapt het al ( of niet). Maar goed over een aantal weken mag Juf Marille van BS Tarcicius de rebussen gaan oplossen ;-)